עונת הנסיעות והטיולים: אז מה דעתך על מזוודה ‘מעוצבת’?

החטיבה האירופאית של חברת סמסונייט הזמינה אנשים מרחבי העולם לעצב במסגרת תחרות עיצוב בינלאומית • לתחרות נרשמו יותר מ- 650 אנשים שעיצבו מזוודה המבוססת על מדינה באירופה הנחשבת ליעד תיירותי
תמי גיל
ב' תמוז התשע"ד / 30.06.2014 19:26

החטיבה האירופאית של חברת סמסונייט, הזמינה אנשים מרחבי העולם לעצב במסגרת תחרות עיצוב בינלאומית ייחודית, מזוודה מעוררת השראה. התחרות נקראת: Design my Samsonite    (עצב את הסמסונייט שלי) והיא נערכה לאחרונה ברחבי היבשת.

 בתחרות זו, נתנה החברה למשתתפים הזדמנות של פעם בחיים, להטביע את חותמם בקולקציית המזוודות האייקונית COSMOLITE היפה והקלה במיוחד –  קולקציית המזוודות המיוצרת בטכנולוגיה פורצת הדרך הנקראת  CURV,  והמשפיעה על הקלות והחוזק של החומר.

 לתחרות נרשמו יותר מ- 650 אנשים מרחבי העולם, אשר קיבלו משימה לעצב מזוודה המבוססת על מדינה באירופה הנחשבת ליעד מס’ אחד בתיירות.

 בין המדינות מהן הגיעו המתחרים, נמנות: בריטניה, צרפת, ספרד, גרמניה, דנמרק, פינלנד, שוודיה ועוד.

 בפרס הראשון – שובר בעל ערך של 1,500 יורו לטיול באירופה, זכו: אלינה שפוסניקובה מרוסיה עם עיצוב ייחודי של מגדל אייפל בפריז, דניאלה שמיד מגרמניה שנתנה אינטרפרטציה אישית ומרהיבה לרקדנית פלמנקו מספרד, סנדרה ביר מגרמניה שעיצבה מפה משעשעת של מדינתה, ברונו ונטורה מפורטוגל שעיצב גרסה מודרנית לדגל בריטניה ומרסל אוברה מפורטוגל שלקח השראות מכל אירופה.

 החברה תייצר בקרוב קולקציה אקסקלוסיבית ובמהדורה מוגבלת ע”פ עיצובה של בלן בנגזי מספרד שהמזוודה בעיצובה קיבלה את פרס חביבת הקהל – שבחרה לעצב המזוודה עם מספר סמלים של ערים שונות באירופה.

 מזוודות בעיצוב זה תיוצרנה במידות של 55 ס”מ – טרולי עליה למטוס, 69 ס”מ/27 אינצ’ ו- 75 ס”מ/29 אינצ’.

 טווחי מחירים – 2,065 ₪ – 2,525 ₪.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות