תובעים את מפעל הלוטו: בגללו השלכנו את הכרטיס הזוכה לאשפה

שני גברים מניו יורק תובעים את מפעל ההגרלות של ניו ג'רזי בטענה כי לא עדכנו באתר אינטרנט את המספרים שעלו לגורל - ולכן הושלך הטופס הזוכה לאשפה
אליעזר היון
א' תמוז התשע"ד / 29.06.2014 19:58

מזל שכזה: שני גברים שזכו בהגרלת הלוטו של מדינת ניו ג’רזי, תובעים כעת את מפעל הלוטו המקומי בטענה שהכרטיסים הושלכו על ידם לפח האשפה, בהטעייתו של אתר האינטרנט של המפעל כך מדווח אתר סקיי-ניוז.

שני האנשים המתגוררים בניו יורק, סלבטור קמבריה ואריק אנינגו, רכשו בחודש מרץ כרטיס הגרלה של ‘מפעל הלוטו של ניו ג’רזי’. השנים בדקו באתר האינטרנט של החברה ביום ההגדלה – ה-23 במרץ את המספרים הזוכים, וכשנוכחו כי מספריהם לא עלו בגורל, השליכו את הטופס אל פח האשפה.

אלא שלמחרת גילו השנים כי מספריהם זכו, והאתר פשוט לא התעדכן בזמן. הם נברו בפחי האשפה, אך המכולה כבר הועברה לגריסה והטופס אבד. כעת טוענים השניים כי מפעל הפיס אשם בכך, ועליו לשלם להם את מלוא הזכייה.

תביעתם של השניים מקבלת גיבוי משמעותי לאור העובדה כי בידיהם נותרו שני טפסים נוספים, בעלי רצף סידורי המתאים לכרטיס הזוכה. במילים אחרות, השנים רכשו שלושה כרטיסים בעלי רצף של מספרים סידוריים, אך דווקא הכרטיס הרלוונטי הושלך לאשפה.

התביעה הוגשה בימים אלו, וממשרד מפעל ההגרלות לא נמסרה עדיין כל תגובה פומבית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות