‘מבצע מירון’ יצא לדרכו: כך נערכה המשטרה להילולא • צפו בתרגיל

אלפי שוטרים מאבטחים את הילולת הרשב"י • מופעלים אמצעים טכנולוגיים ובכללם רחפן • מערך נרחב של מצלמות ומסוק משטרתי מעבירים תמונות בשידור חי לפיקוד • אתמול בוצע תרגיל לכלל הכוחות במתווה של נפגעים במתחם
חיים טוויל
י"ז אייר התשע"ח / 02.05.2018 13:12

בתום חודשים של הערכות, החל הבוקר (רביעי) השלב המרכזי במוכנות של משטרת ישראל להילולת הרשב״י במירון.

משעות הבוקר המוקדמות ערוכה משטרת ישראל בפריסה מלאה, לקראת הגעתם הצפויה של מאות אלפי חוגגים להילולא. הערכות זו תמשך ביממה הקרובה ועד לסיום ההילולה מחר – סמוך לחצות.

במבצע נוטלים חלק אלפי שוטרי משטרת ישראל ביניהם, שוטרי אגף התנועה ומשמר הגבול וכן מופעלים אמצעים טכנולוגיים רבים ובכללם רחפן, מערך נרחב של מצלמות מצלמות ומסוק משטרתי לקבלת תמונות מהאוויר בשידור חי על המתרחש בגזרה.

יחד עם כוחות משטרת ישראל פועלים גופים נוספים ובהם, כב״ה, מד״א, זק”א, פיקוד העורף, המשרד לענייני דת, משרד התחבורה ועוד.

אתמול בוצע תרגיל לכלל הכוחות במתווה של נפגעים במתחם ההילולא, במטרה לבחון את מוכנות ותיפקוד כלל כוחות החירום וההצלה, ולתרגל את נושא הפיקוד והשליטה של מפקדי המערכים השונים.

במשטרה אומרים: “כחלק מתהליך של הפקת לקחים מאירועים שונים, הובלנו לשיפור מספר נושאים הקשורים לביטחון הציבור, בטיחות ושמירת הסדר הציבורי וביניהם: ויסות קהל לטרמינל חדש נוסף סמוך להר, שיפור תשתיות בצירי החירום, הצבת מסכי צפיה גדולים להצגת אירועי ההדלקות והכל במטרה למנוע צפיפות קהל ודוחק במטרה לשמור על ביטחון הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות