דגל התורה הקימה פורום סגני ראשי ערים: להתחבר יחד

המחלקה המונציפלית של דגל התורה כינסה למעלה מ-20 סגני ראשי ערים מדגל התורה - בבני ברק • בכינוס השתתפו ח"כי התנועה וחבר ועדת הרבנים הגאון רבי נתן זוכובסקי
א' תמוז התשע"ד / 29.06.2014 09:51

הוקם פורום הסגנים של ‘דגל התורה’: המחלקה המונציפלית של דגל התורה כינסה למעלה מ-20 סגני ראשי ערים מדגל התורה בבית דגל התורה בבני ברק. בכינוס השתתפו חברי הכנסת של התנועה גפני, מקלב ואשר, וחבר ועדת הרבנים הגאון רבי נתן זוכובסקי.

מטרת הפורום: לדון וללבן במכלול נושאים מונציפליים וכלליים.

מנהל המחלקה המונציפלית וסגן ראש עיריית בני ברק, מנחם שפירא, הסביר את מטרת הכינוס, כשהוא מדגיש את הכח הגדול לקדש שם שמים ולסייע למוסדות התורה, החסד ולעמך בית ישראל על ידי איחוד כל כוחות דגל התורה בכל עיר ועיר, וכאשר כל הנציגים בכלל וסגני ראשי הערים בפרט מחוברים יחדיו כח ההשפעה לסייע ולדאוג הוא הרבה יותר גדול.

הגר”נ זוכובסקי, חבר ועדת הרבנים של דגל התורה, אמר: “כשמדברים לנציגי דגל התורה ההגדרה היא ‘אז נדברו יראי ד’, הידיעה הזאת שאתם לא נציגים פרטיים אלא נציגים כלליים שמייצגים את גדולי ישראל הרי בכך אתם מחזיקים בדגל התורה”. בהמשך דבריו אמר: “התורה רוצה מאתנו לדעת כי בכל תקופה ותקופה יש את גדולי ישראל, זקני הדור, שיש ללכת לאורם”. בדבריו ציין, כי “בגזירות ת”ח ות”ט ושריפת הקרונות בצרפת, היו שבאו בטענות ח”ו על חוקות התורה, לכן נקבע בשאלת חלום שהתענית יקבע בער”ש של פרשת חוקת, ללמדנו ש’זאת חוקת התורה’ ואין בלתה”.

בהמשך הכינוס נשאו דברים חברי הכנסת של ‘דגל התורה’ משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר בדבר חשיבות הלכידות והפעילות של הנציגים כנציגי ציבור בכלל וכנציגי דגל התורה בפרט הנבחנים במעשיהם כמפלגה המייצגת את גדולי ישראל על כל צעד ושעל.

במהלך הכינוס הביעו חברי הכנסת הזדהות עם ראש עירית ירושלים לשעבר אורי לפוליאנסקי העומד בימים אלו במוקד סערה ציבורית נוכח גזר הדין המעוות נגדו, וציינו שזו מהפעמים היחידות שאפילו העיתונות הכללית והמשפטנים מצדדים לצידו נגד פסק הדין. “אנו עומדים לצידו, מייחלים ומתפללים שיצליח בערעור שיגיש”.

דברי סיקור נשמעו בהמשך מפי סגני ראשי הערים בערים השונות בארץ, ונקבע כי הפורום ימשיך להיפגש באופן קבוע בתדירות קרובה וידונו בו נושאים מוניציפאליים הקשורים לנציגי התנועה, וכן נושאים כלליים של נציגות ‘דגל התורה’ בזירה הארצית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות