הצביעות של יאיר לפיד וציפי לבני

מהכניסה למשא ומתן הפרה ישראל ברגל בוטה את ההבנות עם הפלשתינאים • זה לא הפריע לשני 'שוחרי השלום' בממשלה - לפיד וליבני להאשים את אבו מאזן בכשלון 'התהליך'
רביב דרוקר
ו' ניסן התשע"ד / 06.04.2014 01:07

יאיר לפיד הוציא הודעה. אבו מאזן אשם. איזה דרישות בלתי מתקבלות על הדעת הוא דורש. אנחנו מחוייבים לתהליך המדיני, בטח מחוייבים, אבל עם כזה אבו מאזן אי אפשר לעשות שלום. ב״סביבתה״ של לבני גם מדברים על זה שנתניהו הלך רחוק, שהיא כועסת, ממש רותחת על אבו מאזן איך הוא פוצץ הכול.

ללא ספק שני מייצגי מחנה השלום בממשלת נתניהו הצליחו לרשום שיא חדש בצביעות וגועל. כמעט בא לך להקיא מהשטויות שלהם, מהרמאות העצמית, שכל כולה באה על חשבוננו ונועדה לשרת רק אינטרס אחד – להכשיר את המשך ישיבתם בממשלה. אהוד ברק יכול ללמוד שיעור משני הפוליטיקאים החדשים האלה.

קצת עובדות, לא שזה מעניין את לפיד – לבני. ישראל הפרה ברגל גסה ובאופן בוטה את ההבנות עם הפלשתינאים. בכניסה למו״מ הזה, כזכור, הפלשתינאים ויתרו על שניים משלושת התנאים שלהם (קווי 67 והקפאת הבנייה). נתניהו חגג. הוא התחייב ׳רק׳ לשחרור אסירים. את המנה הרביעית הוא פשוט לא שחרר. למה? ככה. סתם. הוא החליט שיש לו תנאי. שאבו מאזן יתחייב להמשך המו״מ. האם שמעתם את אבירי התהליך המדיני, לפיד ולבני, אומרים משהו על ההפרה הבוטה הזאת של ההסכם? חלילה. זה עוד עלול היה לסבך אותם עם נתניהו. אלוהים ישמור. ואז אבו מאזן ״פוצץ״ הכול. הוא הגיש בקשה ל 15 ארגונים שמסונפים לאו״ם. יוהו, איזו הפרה כואבת. פעם הפלשתינאים היו מואשמים בדלת מסתובבת, בשחרור טרוריסטים, בעצימת עיניים אל מול מידע על פיגועים, עכשיו ההפרה הנוראית זה שהם רוצים להתקבל למוסדות בינלאומיים, איזה אסון. מזל שיש לנו 200 פצצות אטום להתמודד עם הסכנה הקיומית.

לבני לא כועסת על זה שנתניהו עשה צחוק מהמו״מ ושחרר יותר קרקעות לבנייה בהתנחלויות מאי פעם בעבר, לפיד לא רותח על זה שישראל החמירה לפתע את הדרישות שלה בתחום הבטחוני כדי לוודא שלעולם אבו מאזן לא יוכל לעמוד בהן, ללבני אין שום דבר להגיד לציבור הישראלי על כך ששמונה חודשים נתניהו לא נותן לה להציג מפה במו״מ ולא מתקדם סנטימטר, העיקר שזו תוכל לשמר את כסאה במשרד המשפטים ולספר לנו בפנים מלאות כאב שהיא נכנסה לפוליטיקה וחזרה לפוליטיקה רק בגלל התהליך המדיני. כל כך מבאס.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוי אוי שמאלן עם שנאה עצמית באתר דוס
    06/04/2014 09:22
    אפי
  1. לדעת הכותב ה… ישראל היתה צריכה לשחרר רוצחים למרות שלאחמ”כ הפלשתינים יפנו לאו”ם ונאחז באותו מקום שאנו אוחזים כעת

  2. עיי
    07/04/2014 12:46
    אהרן
  3. למה אתם מביאיםכ תבות מרביב דרוקר אתם הרי יודעים שהציבור שלנו לא סובל אותו

  4. גועל נפש של כתבה
    07/04/2014 18:50
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. לא מבין למה אתם מביאים את הגועל נפש הזה.
    פשוט בא לי לצאת מהאתר.
    איך הוא מעז לכתוב שביבי החליט סתם לא לשחרר אסירים. מדובר על מחבלים שביבי החליט לשחרר. “למה? ככה. סתם”. הוא פשוט הפך את הכל.
    לא יאומן איך כתב ישראלי אחוז עמוק עמוק בנרטיב הערבי.
    ולא יאומן איך אתר חרדי מרשה לעצמו לפרסם כתבה כזו.
    פשוט אכזבה.
    מקווה שתגלו יותר שיקול דעת בבחירת כתבות בפעמים הבאות.

  6. עוד טור אחד שלו ואני לא נכנס לאתר זה
    08/04/2014 00:28
    מני
  7. תתביישו לכם

  8. עוד כתב שונא עצמו ושונא ישראל
    08/04/2014 05:49
    כתב ישמעאל
  9. מדוע נותנים לכל שונא ישראל להפיץ ארס ושקרים ועוד באתר חרדי ???
    הרי הכתב השמאלן הידוע הזה, רוצה פשוט שביבי ישחרר 400 רוצחים עם דם על הידיים, כדי שיחזרו לרצוח ולשכל עוד המוני בית ישראל.
    בושה שנותנים פתחון פה לשונא ישראל מוצהר שכזה.