המועמדים למועצת הרשות השנייה: משפחה – אאוט, קו עיתונות – אין

שר התקשורת גלעד ארדן העביר את רשימת מועמדיו למועצת הרשות השנייה החדשה מתוך 24 ייבחרו 15 החרדים ברשימה: ינון פלח - עורך עיתון קו עיתונות, ונפתלי זאבי, עוזרו של יוסי דייטש
כ"ז סיון התשע"ד / 25.06.2014 13:42

הבוקר (רביעי) הגיש שר התקשורת גלעד ארדן את רשימת מועמדיו למועצת הרשות השנייה החדשה.

ברשימת 24 המועמדים שהעביר ארדן לעיונה של המועצה להשכלה גבוהה מופיעים כל חברי מועצת הרשות השנייה הנוכחיים, למעט העיתונאי החרדי יוסי אליטוב – עורך עיתון משפחה, ד”ר ענאן פראס פלאח ויוכי פלר. ד”ר מירב אלוש לברון שהתפטרה מהמועצה באחרונה אינה נמצאת ברשימת המומלצים, וכך גם גם רונית אנטלר שהתפטרה.

מבין 24 המועמדים אמור ארדן לבחור 15 מועמדים.

המועצה הקודמת סיימה את כהונתה בחודש אפריל, וממשיכה בכהונתה עד למינוי המועצה החדשה.

החרדים שהוצבו ברשימה: איש יחסי הציבור נפתלי זאבי, המשמש גם כיו”ר מינהל קהילתי ‘אשכולות’ – שמואל הנביא, בירושלים ומנהל מע”ר חרדי בעיר, והעיתונאי ינון פלח – עורך עיתון קו עיתונות. זאבי, המשמש גם כעוזרו של יוסי דייטש סגן ראש עיריית ירושלים, הוא נכדו של רחבעם זאבי הי”ד. כפי הנראה הוא המועמד הצעיר ביותר בתולדות הרשות השניה – בסך הכל בן 26. 

מועמדים נוספים: אווה מדז’יבוז’, מנכ”לית מעריב לשעבר, העיתונאית אמילי עמרוסי מ’ישראל היום’, אשת התקשורת מאירה דולב, המפיק והבמאי אורי ענבר, הפזמונאי והמנהל האומנותי דורון מדלי, המזרחן ד”ר גיא בכור מאוניברסיטת בר-אילן, עו”ד דורלי אלמגור לשעבר ראש מנהלת הסדרת השידורים במועצת הכבלים, יו”ר איגוד התאגידים העירוניים יצחק בורבא, אודליה פרידמן מנכ”לית הבימה, זאב פריימן, ונציגי המגזרים – שפיק עבד וסוהיר נאחס.

על אנשי האקדמיה המוצעים למועצה נמנים טליה איינה ורון פרופ’ למשפטים, ד”ר אילת ברעם צברי חוקרת תקשורת ומדע, וד”ר עמית לביא-דינור מהמרכז הבינתחומי.

.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עמדה
    25/06/2014 19:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פוליטיקה של תחמנות