רחלי פרנקל: הם חיים ויש לנו ביטחון שנקבל אותם חזרה

אימו של נפתלי פרנק, שנחטף לפני 13 ימים יחד עם גיל-עד שער ואייל יפרח, נאמה בפני אנשי הקהילה היהודית בז'נבה, שם שוהות אימהות החטופים • "אנשים אומרים - התפללתי. ה' חייב להקשיב לי. זה לא עובד ככה" • "כל כך הרבה יהודים קיבלו על עצמם צדקה, מצוות, חסד ואהבת חינם - זו ממש תוצאה" • "לצערנו לא הרגשנו אחדות כזו כבר זמן רב"
יוני גרין
כ"ז סיון התשע"ד / 25.06.2014 09:36

רחלי פרנקל, אימו של נפתלי שנחטף לפני 13 ימים, יחד עם גיל-עד שער ואייל יפרח, נאמה בפני אנשי הקהילה היהודית בז’נבה, שם היא שוהה יחד עם האימהות של שני החטופים, לרגל הדברים המרגשים שנשאה אתמול במועצת זכויות האדם של האו”ם.

“אנשים אומרים – התפללתי עם כל כך הרבה כוונה, ה’ חייב להקשיב לי”, סיפרה פרנקל, אך הדגישה: “זה לא עובד ככה, אם ה’ יקשיב לי זה בגלל רצונו, וה’ הישר בעיניו יעשה. אנו אומרים ‘טוב להודות לה’ – אין לזה קשר לתוצאות – ‘להודות ה’ – בפשטות”.

לפי דיווח בערוץ 7, לצד האמונה החזקה שהקרינה פרנקל, היא סיפרה על ה”תוצאות” של התפילות הרבות.

“אנחנו רואים אחדות, אהבת חינם, חסד, ותפילות בכל רחבי העולם, אצל יהודים מכל מיני סוגים ואפילו שאינם יהודים. חרדים, חילונים, שמאל וימין. כל יהודי באשר הוא, ולצערנו לא הרגשנו אחדות כזו כבר זמן רב.

“כל כך הרבה יהודים קיבלו על עצמם צדקה, מצוות, חסד ואהבת חינם – זו ממש תוצאה”, הדגישה פרנקל. ”באנו לכאן למען שלושה צעירים, ילדים. בנים מתוקים, אוהבי חיים. הם אוהבים לשחק, הם אוהבים לחיות, אנו יודעים שהם אכן חיים ויש לנו ביטחון שנקבל אותם חזרה. אנו בטוחים, יש לנו אמונה”.

וידאו באדיבות: ערוץ 7

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות