טרגדיה בשמחה בקוממיות: בת חצי שנה נחנקה משקית ונפטרה

פעוטה כבת חצי שנה שהתארחה עם משפחת במושב קוממיות נפטרה היום כפי הנראה משקית ניילון שנכנסה לפיה • פעוט כבן שנתיים נהרג היום סמוך לצומת שגב שלום לאחר שככל הנראה נפגע מטרקטור
דוד ליבוביץ
י"ב טבת התשע"ח / 30.12.2017 18:54

טרגדיה בקוממיות: פעוטה כבת חצי שנה שהתארחה עם משפחתה ביישוב קוממיות במועצה האזורית שפיר, נפטרה היום [שבת] מנסיבות שאינן ברורות. עדי ראייה טוענים כי הפעוטה נחנקה משקית ניילון שנכנסה לפיה. צוות מד”א שהגיע לחדר האוכל במושב, פינה אותה לבית החולים ברזילי באשקלון, במצב אנוש כשפעולות החייאה מבוצעות בה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

יוסי ברבר חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שגר בסמיכות למקום והגיע בתוך כדקה מקבלת הקריאה סיפר בצאת השבת: “כשהגעתי למקום המשכנו בפעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו את הילדה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. למרבה הצער בצאת השבת נמסר לנו כי נקבע מותה בבית החולים”.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: “בהמשך להחייאה בצהרי יום השבת במושב קוממיות – יענקי ויינברג חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר בצאת השבת: מדובר במשפחה שהגיעו לקוממיות לרגל שמחה משפחתית. תוך כדי סעודת שבת הפעוטה איבדה את ההכרה. הגעתי למקום לסייע בפעולות ההחייאה שהחלו מתנדבים באיחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום. ולאחר מכן הפעוטה פונתה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים שם למרבה הצער נמסר לנו בצאת השבת כי נקבע מותה”.

ארוע קשה נוסף ארע לאחר שפעוט כבן שנתיים נהרג היום (שבת) לאחר שככל הנראה נפגע מטרקטור, והובא לחבירה עם צוותי מד”א בכביש 25 סמוך לצומת שגב שלום. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, וקבעו את מותו.

פרמדיק מד”א, אייל עוז, סיפר: “סמוך לצומת חברנו עם רכב פרטי שבתוכו שכב הפעוט, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זה קצר נקבע מותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות