בית שמש: ניידת בטיחות בדרכים חדשה יוצאת לדרך

אל המאבק החשוב להגברת הבטיחות בדרכים מצטרפת השבוע ניידת בטיחות חדשה, שהועברה בימים אלו לשימוש עיריית בית שמש ע”י הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשרד התחבורה. ניידת הבטיחות החדשה שיוצאת לדרך, הושגה בפרי עמל של ועדת התנועה בעירייה והעמוד בראשה הרב שמואל גרינברג, שבמסגרת המגמה עליה הכריזו להגביר את הבטיחות בדרכים, פנו אל הרשות הלאומית וחיברו
שלמה בן חיים
כ"ה אדר א' התשע"ד / 24.02.2014 22:06

אל המאבק החשוב להגברת הבטיחות בדרכים מצטרפת השבוע ניידת בטיחות חדשה, שהועברה בימים אלו לשימוש עיריית בית שמש ע”י הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשרד התחבורה.

ניידת הבטיחות החדשה שיוצאת לדרך, הושגה בפרי עמל של ועדת התנועה בעירייה והעמוד בראשה הרב שמואל גרינברג, שבמסגרת המגמה עליה הכריזו להגביר את הבטיחות בדרכים, פנו אל הרשות הלאומית וחיברו אותם לעניין חשוב זה שיש בו הצלת חיים של אפילו יותר מ’נפש אחת בישראל’.

יו”ר ועדת התנועה הרב שמואל גרינברג אמר עם בואה של הניידת לבית שמש, כי עיקר פעילותה של הניידת תהיה בפיקוח על הנעשה סביב מוסדות החינוך בעיר. “מדי יום יוצאים בבית שמש מביתם קרוב ל-50.000 תלמידים, ועלינו לעשות הכל בכדי שאלו יגיעו למקום הלימודים בשלום, ואף ישובו הביתה לחיים ולשלום, ולכך הניידת תפקח סביב מוסדות החינוך, ותשים על כך דגש מיוחד”, אמר גרינברג.

הרב גרינברג הודה לכל חברי ועדת התנועה על שיתוף הפעולה, לראש העיר הרב משה אבוטבול על הגיבוי והתמיכה המתמדת, ולרשות הלאומית לבטיחות בדרכים על הפרויקטים המשותפים שנעשים למען שלום התושבים, למנכ”ל הרשות מר רון מוסקוביץ, למר אבי שמר מנהל אזורי ברשות ולגב’ מוניק לוי מנהלת מטה הבטיחות העירוני ולעוזרו יוסי גולדהירש שפעל רבות לקידום הפרוייקט.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות