“הוכח פעם נוספת כי שחרור מחבלים לא מביא שלום אלא טרור”

לכידת רוצחיו של השוטר ניצב ברוך מזרחי ז"ל, גוררת תגובות במערכת הפוליטית: "מצבתו בהר הרצל הפכה היום להיות לעדות נצח, ולתזכורת עולמים לכך שאסור לשחרר מחבלים"
שרי רוט
כ"ה סיון התשע"ד / 23.06.2014 15:31

הפרסום על לכידת רוצחיו של השוטר ניצב ברוך מזרחי ז”ל, גורר תגובות במערכת הפוליטית.

השר אורי אריאל: “היום הוכח פעם נוספת כי שחרור מחבלים לא מביא שלום אלא טרור. הרוצח השפל של ברוך מזרחי ז”ל שוחרר מהכלא הישראלי ושב לרצוח יהודים. אני קורא לחברי לממשלה לאמץ לאלתר את דו”ח ועדת שמגר ולהפסיק את הפארסה של שחרור המחבלים הרוצחים. מדינה חפצת חיים לא משחררת מחבלים”.

יו״ר הקואליציה, ח״כ יריב לוין: ״לכידת הרוצח ששוחרר בעיסקת שליט מציבה תמרור אזהרה בפני כל שחרור עתידי. האחריות לרצח רובצת על החברה הפלסטינית כולה שמגבה את הרוצחים והופכת אותם לגיבורים. ישראל חייבת לשנות את המשוואה מול ארגוני הטרור, כך שרציחות וחטיפות יעלו במחיר כואב שישלם הציבור הפלסטיני כולו”.

ח”כ ניסן סלומינסקי , יו”ר ועדת הכספים: “מצבתו של ניצב משנה ברוך מזרחי הי”ד בהר הרצל הפכה היום להיות לעדות נצח, ולתזכורת עולמים לכך שאסור לשחרר מחבלים בכל מחיר”.

ח”כ איילת שקד בתגובה על פענוח רצח ניצב ברוך מזרחי: “עסקת שליט הייתה טעות נוראית שעלתה בחיי אדם רבים. הבעיה בעסקאות כאלה שהציבור רואה לנגד עיניו את אלו שינצלו, ולא את הפנים הרבים של אלו שימותו בעקבות העסקה. זה תפקידה של הממשלה. לא ישוחררו יותר רוצחים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות