המשפחות נפגשו שוב • רבנים: “להמשיך המבצע עד להחזרתם”

משפחות החטופים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח נפגשו בפעם השנייה ביישוב טלמון ודנו בהמשך דרכי הפעולה • שלושת רבני הקהילות נכחו בפגישה והתייחסו לדיווחים כי הסריקות בחברון יסתיימו בקרוב: "המשפחות חזקות, אופטימיות, מגלות חוזקה ומצפות שעם ישראל יהיה איתם - גם אם הדרך תיקח עוד זמן רב"
יוני גרין
כ"ה סיון התשע"ד / 23.06.2014 13:08

משפחות שלושת הנערים החטופים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שאער ואיל יפרח, נפגשו הבוקר (שני) בבית משפחת שאער ביישוב טלמון.

המשפחות ביקשו לחזק אחת את השנייה ולשוחח על ההתפתחויות במבצע ‘שובו אחים’ שנכנס ליומו ה-11.

לפי אתר מאקו, רבני הקהילות של משפחות החטופים, שהשתתפו בחלקו הראשון של המפגש, ביקשו בצאתם מבית המשפחה לחזק את הנערים: “המסר שלנו הוא קודם כל להם: איפה שאתם נמצאים – אנחנו איתכם”.

“באנו לחזק את המשפחות ולומר להם שאנחנו ממשיכים ללוות אותם. יש בנינו ברית כדי שנוכל לפעול ולהשיב את הנערים בריאים ושלמים. אנחנו מקווים שהתפילות ושיתוף הפעולה יעזרו להשבתם”, אמר הרב גדעון בנימין מהיישוב נוף איילון. “המשפחות חזקות, אופטימיות, מגלות חוזקה ומצפות שעם ישראל יהיה איתם – גם אם הדרך תיקח עוד זמן רב”.

על רקע הדיווחים כי סריקות צה”ל בחברון קרובות לסיום – וכי המבצע יסתיים בימים הקרובים, קראו הרבנים למערכת הביטחון להמשיך במבצע עד להחזרתם. “יש בקהילות שלנו חיילים, אנחנו מודעים לכך שהצבא הופך כל אבן ובודק כל שביב מידע”, אמר הרב רמי בריכהו מטלמון. “אנחנו פונים מכאן לראש הממשלה, שר הביטחון וראשי הצבא בעבודתם הקדושה, מתפללים לשלומם של החיילים בשטח ומקווים שימצאו את מי שצריך כדי להביא את הנערים הביתה ולהעניש את חוטפיהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות