“המרגיע הלאומי נדם”: השמועה המפוברקת בקבוצה חרדית על מותו של נחמן שי

בהודעה שפורסמה באחת הקבוצות בוואטסאפ ונפוצה בקבוצות רבות - נכתב: "ליבו של המרגיע הלאומי נדם. לפני מספר שעות נפטר מדום לב נחמן שי" • שי, שקיבל עשרות טלפונים מחברים מודאגים, שיגר תמונה שלו ממסעדה וצייץ: "תודה לכל הדואגים, אני בסדר"
אבי כץ
ט' חשון התשע"ח / 29.10.2017 18:40

בקבוצות וואטס-אפ נפוצה היום (ראשון) שמועה על מותו של חבר הכנסת ד”ר נחמן שי מהמחנה הציוני.

בהודעה, שפורסמה באחת הקבוצות, ומשם התגלגלה לקבוצות רבות, נכתב: “ליבו של המרגיע הלאומי נדם. לפני מספר שעות נפטר מדום לב נחמן שי”.

שי, שבאותה עת ישב בבית קפה בתל אביב עם יו”ר סיעה המחנה הציוני, ח”כ יואל חסון, החל לקבל עשרות הודעות מודאגות, בהן גם של שרים, מכרים, חברים – וגם הדוברת שלו, שהתקשרה מבוהלת.

בתגובה שי שלח לכל המודאגים דואגים תמונה משותפת עם חסון. שי גם מיהר לספר לאשתו רבקה על הבשורה שהופצה ברשתות ולחסוך ממנה דאגה מיותרת.

לאריק בנדר ממעריב אמר: “אני לא אויב של אף אחד, אני לא מייצג זרם פוליטי בעייתי, אני לא יריב בולט של המתנחלים או של ראש הממשלה ולא אחד שמקבל איומים”.

הוא הביע תקווה שהודעה המוקדמת על מותו תהיה סגולה לאריכות ימים: “כל מי שרוצה שיבוא לראות אותי במירוץ הלילה של תל אביב השבוע בו ארוץ 10 קילומטר”.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ שי: “תודה לכל הדואגים, אני בסדר”.

בראיון לתוכנית ‘הצינור’ בערוץ 10 אמר חבר הכנסת כי ניסה לברר מי היה המקור לשמועה – שהופצה בקבוצה של עיתונאים חרדים, ולא הצליח.

“מדובר כנראה ברוע לב, שהרשת מצטיינת בו. למדתי את השיעור הזה היום על בשרי”, אמר.

שי פנה גם לקצין הכנסת, וזה אמר כי יפתח בבדיקת המקרה החמור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות