בגלל ציוץ? “נבדק חשד אם גרפיטי הנאצה כוונו לעיתונאי יעקב ריבלין”

משטרת ישראל פתחה בחקירה לאחר שכתובת גרפיטי רוססה בלילה נגד הנשיא • חדשות 2 ציטטו גורמים במשטרה: נבדק אם כיוונו לעיתונאי החרדי • האם החקירה נפתחה אחרי שחרדי צייץ: "הכי מצחיק יהיה אם יתברר שהתכוון בכלל לעיתונאי"? • ומה אומר יעקב ריבלין?
אבי כץ וחיים טוויל
ה' חשון התשע"ח / 25.10.2017 17:48

משטרת ישראל פתחה הבוקר בחקירה לאחר שכתובת גרפיטי רוססה הלילה (רביעי) בגנות נשיא המדינה ראובן ריבלין על קירות תלמוד תורה בוסטון בני ברק.

בכתובת נכתב: “ריבלין, משומד נאצי”. בכתובת גרפיטי נוספת, שרוססה בעקבות בואו של הנשיא אל התלמוד תורה בתחילת שנת הלימודים – נכתב: “ריבלין, צלם בהיכל”.

איש ההיטק ואיש התקשורת לשעבר, ישראל בלק צייץ הבוקר בהומור: “הכי מצחיק יהיה אם יתברר שמרסס הגרפיטי בבני ברק התכוון בכלל לעיתונאי שכתב נגד הפלג הירושלמי – כשכוונתו לפרשן עיתון ‘בקהילה’ יעקב ריבלין.

ריבלין

אבל כעת מתברר כי במשטרת ישראל החליטו לבדוק ברצינות את ההלצה.

בדיווח בחדשות 2 דיווחו מפי “גורמים במשטרה”, כי “נבדק חשד לפיו כתובות הנאצה כוונו לעיתונאי בשם יעקב ריבלין ולא לנשיא המדינה”.

ריבלין

העיתונאי  יעקב ריבלין לחרדים 10: “בדרך כלל אני נהנה מהזיהוי  המשפחתי עם כבוד הנשיא אבל כנראה שלפעמים יש לזה מחיר. לגופו של עניין הנשיא הוא זה שביקר במקום בו צוייר הגרפיטי ועורר את זעמם של הקנאים. וכל היתר האם אמא של הפייק ניוזים”.

גורמים במשטרה אמרו בתגובה לחרדים 10 כי “נבדקים כל כיווני החקירה”.

מדוברות המשטרה נמסר: “אין תגובה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדק בית
    25/10/2017 18:49
    בדק בית
  1. אם הסתבר שדברים היו נגד עיתוני מה שנראה גם יותר הגיוני.
    חובה לעשות בדק בית במשטרה.
    מילא עיתונות חילונית אין מה לצפות אבל משטרה השר והמפכל חייבים לסגור פינה זאת