אושר: גולדברג סגן זמני לגוטרמן • תביעת טוביה פריינד נמשכת

משרד הפנים אישר את מינויו של מרדכי גולדברג לתפקיד סגן בשכר במודיעין עלית - עד סוף השנה • אבל לרגע הזה בדיוק חיכה טוביה פריינד: ימשיך בהליכים בבית הדין - עד שיקבל את "המגיע לו"
כ"ד סיון התשע"ד / 22.06.2014 14:15

סאגת מינוי הסגן בשכר לראשות העיר מודיעין עילית התקדמה ביום שישי האחרון בשלב נוסף, אך עדיין  לא הגיעה אל סיומה.

השלב הנוסף: משרד הפנים אישר את מינויו של מרדכי גולדברג לתפקיד סגן בשכר – עד סוף השנה. זאת למרות ששוגר אליו מכתב מטעם חבר המועצה אבי ברגר מסיעת ‘בני תורה’, ובו טענות והסברים מדוע אין לאשר את המינוי.

נחשוף כאן לראשונה, כי לפני מספר שבועות שלח ראש העיר, יעקב גוטרמן, מכתב תשובה למשרד הפנים, בו הסביר מדוע לדעתו ועניינית יש לאשר את מינויו של גולדברג. מקורביו של גוטרמן מציגים את המכתב כהוכחה לכך ש”הוא ממושמע לחלוטין לראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן” – עובדה שמילא אחר רצונו, ולמרות שחש אי נעימות מול הבטחתו לטוביה פריינד את התפקיד, עשה כרצון ראש הישיבה.

אלא שהסיפור עדיין רחוק מלהגיע לסיום.

האישור ממשרד הפנים הוא בדיוק הדבר לו המתין פריינד, בדרך להמשך הדיון בבית הדין הרבני במודיעין עלית.

כזכור, תבע פריינד את גולדברג בתביעה ממונית בבית הדין בקרית ספר. הדיינים סיכמו את הדיון בכך שהתפקיד מגיע לגולדברג, אך עדיין לא נגעו בתביעה הממונית הקיימת בין השניים. כעת, משאושר התפקיד רשמית, מתכוון פריינד להמשיך בהליכים בבית הדין – עד שיקבל את “המגיע לו”, לדבריו.

גולדברג, שבשלבים קודמים הסכים לרצות את פריינד, והבין כי הלה הפסיד כסף, לאחר שמחצית השנה לפני הבחירות המקומיות פרש מתפקידו בשכר כיועץ ראש העיר, וזאת על סמך הבטחותיו של גוטרמן להעניק לו את תפקיד הסגן. לאחר הבחירות, משקבע הגראי”ל שטינמן כי על גולדברג לקבל את התפקיד, הסכימו השניים ביניהם לפשרה ממונית, שהייתה מקובלת על שניהם – עד שבא יו”ר ‘דגל התורה’ ח”כ משה גפני והטיל עליה וטו.

האם יעמוד לו הוטו מול בית הדין הרבני? ימים יגידו.

פריינד, מכל מקום, אינו מתכוון לוותר על דרישותיו ובידו אף מסמך, לפיו גולדברג הביע את הסכמתו לפשרה ביניהם.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות