בנק לאומי יעמיד האחוזה של מוטי זיסר למכירה

זיסר ורעייתו יפנו את ביתם האחוזה, בעוד ילדיהם ובני משפחותיהם ימשיכו לגור בווילות עד למיצוי ההליכים המשפטיים נגדם • שווייה מוערך ב-40-50 מיליון שקל
נחמן גור
כ"ד סיון התשע"ד / 22.06.2014 14:23

איבד גם את הבית: מוטי זיסר צפוי לעזוב את אחוזתו בכפר גנים שבפתח-תקווה, זאת לאחר איבוד השליטה בחברת אלביט הדמיה הציבורית, שמחקה באחרונה לנושיה חוב של כ-1.8 מיליארד שקל, וחוסר היכולת לפרוע חוב פרטי של כמיליארד שקל.

זיסר יעזוב את הבית בחודשים הקרובים לאחר שמשך את הערעור שהגיש לבית המשפט העליון כנגד החלטת שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב איתן אורנשטיין, לאפשר לבנק לאומי להשתלט על האחוזה ולגבות את המשכנתא שהעניק הבק לזיסר על הבית – העומדת על כ-15.5 מיליון שקל.

התחלת הוצאתו לפועל של הנכס דרושה את אישורו של ביהמ”ש העליון. מרגע שיינתן האישור, יוכל בנק לאומי לפתוח בהליך המכירה של האחוזה ולסלק את המשכנתא, כאשר את היתרה מהמכירה צפוי לקבל כונס הנכסים על החברות הפרטיות של זיסר – עו”ד גיורא ארדינסט, המייצג את בנק הפועלים, לו חייב זיסר כמיליארד שקל.

האחוזה של הזוג זיסר, ששווייה מוערך ב-40-50 מיליון שקל, משתרעת על פני 8 דונם, והיא מצוידת בין היתר בבריכה גדולה באורך של 30 מטר, אולם קולנוע פרטי, מקווה ובית-כנסת.

ילדיהם של זיסר ובני משפחותיהם ימשיכו לגור בווילות הנוספות הממוקמות באחוזה, עד למיצוי ההליכים המשפטיים נגדם.

בראיון שהעניקו בני הזוג זיסר לפני כחודשיים לערוץ 2, אמרה ברכה זיסר: “בהסדר החוב באלביט הדמיה היתה נטילת אחריות, מוטי נשאר בלי דבר. רוצים מאתנו יותר ממה שיש לנו, וזה בלתי אפשרי. אנחנו יכולים לתת רק את מה שיש לנו. נצא מהבית, ננסה למכור רכוש שיש לנו וננסה להחזיר את מקסימום הכסף שנוכל. אין לי חלומות שנהיה שוב טייקונים, אלא רק שנממש את התוכניות שלנו ונמשיך בפרויקטים של העזרה שלנו ושנוכל לחיות בשקט”.

מוטי זיסר אמר באותו ראיון: “מה כבר ייקחו לי, כסף? בית? למי זה חשוב? אני גדלתי בשכונת התקווה. גרתי בבית עם שירותים בחצר. את מי זה מרשים בית גדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות