עצומה ברשת: 100 אלף ידרשו שינוי גזר הדין של לופוליאנסקי

אלפי חתימות נאספו בתוך זמן קצר מגולשים שביקשו לשנות 'באופן מוחלט את גזר הדין' • מארגני העצומה: "פסק בית המשפט גובל באטימות. ובמקרה זה, הדבר גובל גם ברשעות"
אליעזר היון
כ"ד סיון התשע"ד / 22.06.2014 00:44

עצומה ברשת הקוראת להקל את עונשו של יו”ר ‘יד שרה’ אורי לופוליאנסקי צברה עד כה אלפי חתימות, בתוך זמן קצר.

מארגני העצומה, הפונים לציבור הרחב תחת הכותרת “מחזירים לאורי מכל הלב”, קובעים: “פסק בית המשפט גובל באטימות. ובמקרה זה, הדבר גובל גם ברשעות”.

אורי לופוליאנסקי איש חסד נדיר, שכל חייו עוסק ב”עבודות שירות” למען הציבור. איש שכל אדם שני במדינת ישראל, ומאות אלפים בעולם כולו, נהנו ונהנים מפועליו. ובפרט חולים, נכים וזקנים. וכן בעיקר – מדינת ישראל, ש”יד שרה” חוסכת לה מליונים בכל שנה, על ידי חיסכון באישפוז ושירותים רפואיים, ומביא לה כבוד באו”ם ובהרבה  מדינות”.

היוזמים מזכירים: “אורי הקים את הארגון בעשר אצבעותיו, וכל חייו קודש לניהולו, לפיתוחו ולשיגשוגו. וכל זאת במשכורת צנועה ביותר”, וכי הוא “ידוע כאדם עניו וצנוע, שמתגורר בדירת שיכון פשוטה, ההיפך הגמור מנהנתנים למיניהם”.

כפי ששאלו לא מעט גורמים בימים האחרונים, תמהים מארגני העצומה “מדוע שתרומה מינורית בסדר גודל של ‘יד שרה’, היא בדיוק סיבה לשוחד. וכי יצא לו מזה משהו אישי?! גם אם בית המשפט צודק, שהוא נכשל בניגוד אינטרסים, האם לאדם כזה מגיע 6 שנות מאסר? האם לאדם שעזר למאות אלפי, ובמשך השנים אולי גם מליוני חולים ונכים, מגיע שכאשר הוא חולה בסכנת חיים, הוא ישב בבית הסוהר?!”

בית המשפט יכל להטיל עליו “לשיטתו” 6 שנות עבודות שירות ב”יד שרה”, כך לא תיפגע המשך פעילותו המבורכת לטובת הציבור, לטובת כולנו!

האם מגיע לנו שחס ושלום אורי ימות בין כותלי בית הסוהר? האם מגיע לנו שפעילותו המבורכת תיפסק”?

הקריאה מסתיימת בפנייה אישית לכלל הגולשים “אם אתה רוצה באופן אישי, להכיר טובה לאורי? אם אתה בעד שינוי מוחלט של גזר הדין והעונש?

הצטרף לעצומה!”

עד כה, כאמור, נאספו אלפי חתימות, ומארגני העצומה מנסים להגיע למספר הזהב של מאה אלף חתימות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואם יגיעו למאה אלף?
    24/06/2014 02:51
    דני
  1. מה זה יעזור? כאילו שזה מעניין את השופטים כמה חתימות יש.