אוהדי נבחרת ברזיל: משפחה עם שש אצבעות בידיים וברגליים

משפחת דה סילבה סובלת מפגם גנטי נדיר: מרבית בניה ובנותיה נולדים עם אצבע נוספת בידיים וברגליים • הסבתא: מי שנולד עם חמש אצבעות הוא לא נורמלי
אליעזר היון
כ"ד סיון התשע"ד / 21.06.2014 22:17

משפחת דה סלבה החיה בברזיל מחזיקה אצבעות להצלחת קבוצתם במונדיאל – גביע העולם בכדורגל, רק שבמקרה שלהם מדובר ביותר מחמש אצבעות בכל יד [ובכל רגל].

משפחת דה סילבה המורחבת סובלת מפגם גנטי נדיר הנקרא פולידקטיליות polydactyly ובו גודלת אצבע נוספת ביד וברגל. את הפגם סוחבים 14 אנשים ונשים מבני המשפחה, וסיפורם הובא באתר סקיי-ניוז.

לקראת משחקיה של נבחרת ברזיל הבטיחו בני המשפחה כי הם מחזיקים את כל 336 האצבעות שלהם [בידיים וברגליים] לטובת הקבוצה, ולניצחון שיגיע.

אנה קרולינה סנטה דה סילבה מבנות המשפחה אמרה: “אנחנו נותנים כל כך הרבה אנרגיה לברזיל כדי לנצח. אני מאמינה שהאנרגיה הזו תזרום על המגרש והם ישחקו בצורה המיטבית שלהם במונדיאל הנוכחי”.

מצבם המיוחד לא מפריע לבני המשפחה במשימות היומיות כמו בישול וכדומה. ז’ואאו דה סילבה, אחד מנערי המשפחה מסביר כי תוספת האצבעות דווקא מסייעת לו להחזיק במגרש הכדורגל את הכדור בקלות רבה יותר.

הסבתא סילביה דה סילבה טוענת כי המשפחה לא סבלה מעולם מיחס מפלגה בגלל מצבם הנדיר. להיפך היא אומרת “מי שנולד במשפחה עם חמש אצבעות, מרגיש לא בעניינים”. לדבריה, אנשים עם חמש אצבעות בלבד בידיים וברגליים הם “אנשים שאינם נורמליים”.

62 החזקת כדור טובה. מקור: אתר סקיי-ניוז

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ה' ישמור
    03/07/2014 15:33
    דודו
  1. הביטוי “להחזיק אצבעות” היא ביטוי נוצרי שכוונתו להחזיק אצבעות ולעשות צלב ולהתפלל לאותו איש ש….
    זה בורות של הישראלים שמשתמשים בביטוי ללא ידיעה מה הכוונה
    אז בבקשה, למחוק את זה מהכתבה, ומהר