חיפושים גם בבורות מים ומערות: “הנחת העבודה שהנערים בחיים”

החיפושים מתרכזים בעיקר בבורות מים ובמערות, ככל הנראה בעקבות מידע שהתקבל מחקירות העצורים • רחלי פרנקל: "אני עושה כל מה שמאפשרות לי האנרגיות שלי"
יוני גרין
כ"ד סיון התשע"ד / 21.06.2014 22:06

מאמצים לאיתור החטופים: ביומו התשיעי של מבצע ‘שובו אחים’ לאיתור שלושת הנערים החטופים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, ממשיכים כוחות צה”ל לסרוק בכוחות גדולים אזורים נרחבים בחברון. במהלך השבת רוכז עיקר כוח הפעולה של צה”ל במערב חברון.

החיפושים מתרכזים בעיקר בבורות מים ובמערות, ככל הנראה בעקבות מידע שהתקבל מחקירות העצורים בימים האחרונים.

לפי דברי קצין בכיר, פעילות שלוש חטיבות החי”ר – צנחנים, נחל וכפיר – תתרכז מעכשיו בכביש 35 עד חברון ובכביש 60 באזור. “עוברים בית בית, אתר אתר, כדי להביא למציאת שלושת החטופים”, הוסיף הקצין והדגיש, כי לא מדובר על מידע מודיעיני מדויק על מקום המצאות החטופים אלא בפעילות שמתבצעת על סמך הערכות והצלבת מידע. “הנחת העבודה היא שהנערים בחיים”, אמר הקצין.

ביממה האחרונה  הוזעקה גם היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו”ש, המתמחים בריקון ושאיבה של בורות מים ויכולת השתלשלות אליהם. כמו כן, לבקשת צה”ל הובאו למקום משאבות עומק על מנת לבצע שאיבות מאותם בורות מים.  “כל מעיין, בריכה ומאגר מים נשאבים למרות הנחת העבודה שהחטופים עדיין בחיים”.

אתמול נפגש אמש שר הביטחון משה (בוגי) יעלון עם לוחמי ימ”מ וסיירת מטכ”ל הפועלים ביהודה ושומרון ואמר להם: “במידה ותגיעו למגע עם האחראים לחטיפה, צריכה לעמוד לנגד עיניכם ההנחה שהחטופים בחיים”.

בראיון לרשת  CNN אמרה אמו של נפתלי פרנקל: “כולנו מכוונים למציאת הבנים. המקצוענים עושים כל שביכולתם ואני עושה כל מה שמאפשרות לי האנרגיות שלי. לא ישנתי מספיק ולא אכלתי מספיק, אני לא יכולה להתמודד עם זה, אני רק רוצה שימצאו אותם. זה מצב סוריאליסטי עבורי, אבל אנחנו מתרכזים בלהחזיק את כל המשפחה. יש לנו עוד ילדים לדאוג להם והם מחזיקים אותנו שפויים.

“אנחנו מנסים להשמיע בעולם, עובדים על להפיץ את הסיפור שלנו ולהחזיר אותם. הם ילדים שצריכים לשוב למשפחותיהם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות