צפו: משפחת נתניהו מחבקת • אמא בבכי: “הלב שלנו נשבר מגעגועים”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם הוריהם של שלושת הנערים שנחטפו • רחלי פרנקל: "אנחנו מתקרבים לעוד שבת בלי אייל, גיל-עד ונפתלי" • צפו
כ"ב סיון התשע"ד / 20.06.2014 15:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שישי) במעון ראש הממשלה בירושלים עם הוריהם של אייל, גיל-עד ונפתלי, שלושת הנערים שנחטפו בשבוע שעבר על-ידי חמאס.

 בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה להורים: “העם נותן לכם כוח ואתם נותנים לו כוח בחזרה”.

נתניהו הדגיש בפני ההורים כי משימת איתור הבנים קודמת לכל דבר: “זו המטרה המרכזית של הפעילות המבצעית והמודיעינית שאנחנו מבצעים, וכל היחידות המתאימות מגויסות למטרה זו. תגברנו את הכוחות בשטח, ואנחנו משקיעים מאמץ אדיר על מנת להגיע אל הבנים”.

 רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו סיפרה להורים בתחילת הפגישה, כי היא חזרה נרגשת מאוד מהמפגש עמם והדגישה את תעצומות הנפש, האמונה החזקה והכוחות שהם מפגינים: “אני מבקשת להמשיך ולחזק את ידכם ולחבק אתכם יחד עם כל עם ישראל. כל עם ישראל מחכה לחזרה של הבנים שלכם”.

איריס יפרח, אמו של אייל, אמרה בתום הפגישה בשם כל ההורים: “אנחנו מודים על האירוח החם, על ההקשבה, על העידוד ועל התמיכה”.  אתר YNET מדווח כי עם חזרתה לבית המשפחה באלעד, אמרה יפרח: “הפגישה הייתה חשובה, הייתה מחזקת באמונה ותקווה שכוחות הביטחון יצליחו במשימתם ויחזרו בשלום הביתה. הלב שלנו נשבר מגעגועים. אנחנו מבקשים מכל עם ישראל, בעת הדלקת נרות שבת להוסיף אור, לייחד את מחשבותינו עם הילדים שלנו שבעזרת השם יחזרו הביתה ויוכלו להיות איתנו בשבת”.

רחלי פרנקל, אמו של נפתלי, אמרה עם חזרתה לבית המשפחה בנוף איילון: “אנחנו מתקרבים לעוד שבת בלי אייל, גיל-עד ונפתלי וגם בלי כל כך הרבה חיילים שנמצאים עכשיו בשטח ולא יוצאים שבת. אני מבקשת ממי שיכול להמשיך ולהוסיף אור בבתים ולהתפלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות