נתניהו: “אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים”

במסיבת עיתונאים אמר ראש הממשלה: "יש עוד דרך לפנינו וצריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח" • יעלון: "חמאס שילם מחיר וישלם עוד מחיר כדי להחליט אם פעולות מהסוג הזה משתלם או לא"
כ"א סיון התשע"ד / 19.06.2014 20:10

במסיבת עיתונאים שנערכה בחטמ”ר יהודה בהשתתפות ראש הממשלה שר הביטחון והרמטכ”ל, הכריז נתניהו: “אנחנו יודעים יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים, אבל צריך אורך רוח”.

“המשימה הראשונה והעליונה שלנו היא להחזיר הביתה בשלום את אייל, גיל-עד ונפתלי”, אמר ראש הממשלה. “עם ישראל כולו מאוחד בתמיכה במשימה הזו. אנחנו לא מרפים ממנה. כוחות הביטחון פועלים מסביב לשעון, הן בפעילות מודיעינית והן בפעילות מבצעית.

“אני מתרשם עמוקות מהדבקות במשימה של חיילי צה”ל, של אנשי השב”כ, של שוטרי משטרת ישראל ושל לוחמי משמר הגבול. אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים, אבל יש עוד דרך לפנינו וצריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח.

“במקביל, אנחנו פוגעים בחמאס ואנשיו הם אלה שחטפו את אנשינו. בשטח פועלים כוחות גדולים, הם עוצרים אנשי חמאס, הם סוגרים מוסדות חמאס ומחרימים כספי חמאס. ביממה האחרונה החזרנו לכלא יותר מ-50 אסירים ששוחררו במסגרת השבתו של גלעד שליט. זהו מסר רב עוצמה לכל מי שמבקש לפגוע בנו. ראשי החמאס קראו פעם אחר פעם לחטוף אזרחים ישראלים. זהו גוף אחד עם מטרה אחת – להשמיד את מדינת ישראל. אני מצפה מאבו-מאזן שיוציא מממשלתו את ארגון הטרור הרצחני הזה.

“בעת הזאת יש אחדות שורות מרשימה בקרב אזרחי ישראל. כך יאה לעם שנלחם על בניו מול אויב צמא דם. בספר תהלים כתוב ‘ארדוף אויבי ואשיגם’ וכאן ליד עיר האבות חברון אני מבטיח לכם שנרדוף את אויבינו ונשיגם, ונעשה הכל כדי להחזיר את הבנים שלנו הביתה”.

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אמר כי צה”ל ימשיך לפעול עד שיגיע לחוטפים ולנערים החטופים. “המאמץ ממשיך להיות משולב עם היחידות הכי טובות של צה”ל, שירות הביטחון הכללי המשטרה ומג”ב. מבחינתנו זו משימה עליונה שמזיזה הצדה כל משימה אחרת. אנו לא קופאים במקום, אלא מתקדמים ובסוף נגיע אל המחבלים וגם אל נערינו החטופים. חמאס שילם מחיר וישלם עוד מחיר כדי להחליט אם פעולות מהסוג הזה משתלם או לא”.

מפקד אוגדת איו”ש, תת-אלוף תמיר ידעי, סיפר על התקדמות במאמץ לאיתור הנערים: “עצרנו מאות פעילי טרור, פגענו בתשתית של החמאס, סרקנו מאות בתים ומצאנו אמל”חים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות