רחל פרנקל: “מה שלא יקרה – ה’ לא עובד אצלנו, שלא תשכחו”

יוני גרין
|
כ"א סיון התשע"ד / 19.06.2014 17:25
רחל פרנקל, אמו של הנער החטוף, נפתלי, שוחחה עם ילדים שבאו להתפלל בכותל המערבי למען החטופים ונשאה בפניהם דברי אמונה: “אני מאמינה שהם יחזרו וגם אם לא – שלא תישברו”

משפחותיהם של שלושת הנערים שנחטפו בידי מחבלים נפגשו היום (חמישי) עם נשיא המדינה שמעון פרס וקראו לו לפעול לגיוס הקהילה הבינלאומית לשחרור ילדיהם. לאחר מכן נסעו ההורים לתפילה בכותל, שם העלתה רחל פרנקל, אמו של החטוף נפתלי, בפני בני נוער שהקיפו אותה, את האפשרות הכואבת כי הנערים לא ישובו בחיים.

בפגישה שנערכה בבית הנשיא קרא אביו של גיל-עד שער לקהילה הבינלאומית לפעול לשחרור הנערים. “העם בארץ איתנו, יהדות העולם איתנו ואנו מצפים מכל העולם לגלות מעורבות ולפעול למען שחרור בניננו”, אמר אופיר שער לפרס.

פרס הביע את השתאותו מהתמודדותן של המשפחות והבטיח לסייע. “שלוש משפחות כאלו יכולות להרים עם לגבהים שלא ידע כמוהם. מזה כמה ימים שיש ישראל אחרת, מאוחדת, מלוכדת, מתפללת, לוחמת”, אמר הנשיא.

בפתח הפגישה אמר הנשיא פרס: “ביקשתי לראותכם מפני שמה שקורה עכשיו זה אירוע לאומי ולא רק משפחתי. כל העם מאוחד ומלוכד, עומד לצדכם ומתפלל יחד אתכם להשבת הבנים הביתה, בזמן שחיילי צה”ל וכוחות הביטחון מטפסים יום ולילה בסמטאות חברון הופכים כל אבן וכל סלע למציאת הבנים”.

על פי דיווח בחדשות2, אחרי הפגישה עם הנשיא הגיעו בני המשפחות לכותל, שם פגשה רחל פרנקל, אמו של נפתלי, תלמידים שפתחו איתה בשיחה ואמרו כי התפללו למענה.

“אני מאמינה בלב שלם שהם יחזרו, אבל מה שלא יקרה – ה’ לא עובד אצלנו, שלא תשכחו, חס וחלילה, אם יקרה משהו אחר”, אמרה להם בהתייחסה לגורל הבנים. “אני מאמינה שהם יחזרו וגם אם לא – שלא תישברו”.