עוזיה צדוק שר לנערים החטופים: “שומר ישראל”

איל ההון החרדי שלמה יהודה רכניץ התיישב בכובעו השני כמלחין על יד הפסנתר והלחין בדמעות שיר מרגש לפסוק "שומר ישראל" • ילד הפלא עוזיה צדוק מבצע
כ"ב סיון התשע"ד / 20.06.2014 11:05

בסוף השבוע שעבר שהה ילד הפלא עוזיה צדוק יחד עם המפיק דוד פדידה בלוס אנג’לס, לרגל סיבוב הופעות.

האכסניה שבה השתכנו הייתה בביתו של איל ההון החרדי שלמה יהודה רכניץ. כשהגיעה הבשורה המרה על חטיפת הנערים אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל, התיישב רכניץ בכובעו השני כמלחין על יד הפסנתר והלחין בדמעות שיר מרגש לפסוק “שומר ישראל, שמור שארית ישראל ואל יאבד ישראל, האומרים שמע ישראל” – שיר תפילה ותקווה לבורא עולם.

“ברגע כזה של משבר,” אומר רכניץ, “דחיתי לרגע את כל עיסוקי ופניתי להלחין שיר שיאחד את כל עם ישראל, שיהווה גשר ללב של כל אחד ואחת מאיתנו ויחזק את המשפחות בשעתן הקשה. מי יתן והשיר יהפוך לשיר הודיה לאחר חזרתם בשלום של הבנים הביתה. מבחינתי אין מתאים יותר לשיר הזה מהילד עוזיה צדוק שמשתייך אף הוא לציבור הדתי לאומי ומתגורר בשומרון, ומי כמוהו מסוגל לאיחוד הלבבות בשעה קשה כזו.”

ילד הפלא עוזיה צדוק שידוע בקולו הייחודי והמרגש, ניגש למלאכת הביצוע המוגשת לפניכם, כשעל ההפקה המוסיקלית הופקדו צמד המעבדים המוכשרים אלי קליין ואיצי ברי.

ר’ שלמה יהודה רכניץ הוא אחד מאילי ההון הגדולים בציבור החרדי, התורם מיליונים בכל שנה למוסדות וארגוני צדקה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מרגש ונוגע
    22/06/2014 01:46
    דוד
  1. שיר מצמרר

  2. שמע ישראל בביצוע עוזיה צדוק
    29/06/2014 21:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מעולם לא התרגשתי כל כך משירה מופלאה של ילד שזמרים מבוגרים וידועים לא נתברכו בכשרון שכזה היכן אפשר אם אפשר לרכוש דיסק של השיר בביצועו המופלא
    נא ל 0523704111

    • מישהי...   07/07/2014 13:43

      הוא פשוט מדהים בקול שלו…..