השוטרים מזנקים מהרכב ועוצרים ילדים שיידו אבנים לקבר רחל • צפו

חיים טוויל
|
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 10:58
הילדים, שיידוי אבנים תוך שימוש בקלע דוד, נעצרו במחנה הפליטים אל-עאידה הסמוך לקבר רחל • הורי החשודים נדרשו לשלם ערבות של 500 דינר על כל קטין בכדי לשחררם

לוחמי משמר הגבול הפועלים בגזרת עוטף ירושלים הובילו אתמול (ראשון) למעצרם של שלושה חשודים ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון.

אתמול, החל משעות הצהריים פעלו לוחמי מג”ב במחנה הפליטים אל-עאידה כנגד עשרות חשודים, אשר יידו אבנים ובקבוקים לעבר הכוחות הממוקמים ליד קבר רחל.

הלוחמים, שתיעדו את העבריינים במטרה לחזק את הראיות כנגדם, הביאו למעצרם של שלושה חשודים – באמצעות פעילות חכמה וזריזה של איגוף החשודים, מרדף אחר מיידי האבנים שנמלטו לתוך מבנה – ומעצרם.

במקום נעצרו שלושה קטינים תושבי מחנה הפליטים.

אחרי שהקטינים נעצרו, זומנו הוריהם, והקטינים הועברו למנגנוני הביטחון הפלסטינים, אשר שחררו אותם בערבות של 500 דינר לכל חשוד.

במשטרה אומרים: “למרות שמדובר בקטינים, הם סיכנו באופן ממשי את הלוחמים, תוך יידוי אבנים ושימוש בקלע דוד. מדובר בפעילות התקפית כנגד אלו המבקשים להפר את הסדר ולפגוע בכוחות הביטחון”.

במשטרה הוסיפו: “במג”ב ימשיכו לפעול בנחישות כנגד העבריינים, תוך מעורבות ההורים במקרים בהם חשודים קטינים והשתת קנסות כספים בעת הצורך”.