השוטרים מזנקים מהרכב ועוצרים ילדים שיידו אבנים לקבר רחל • צפו

הילדים, שיידוי אבנים תוך שימוש בקלע דוד, נעצרו במחנה הפליטים אל-עאידה הסמוך לקבר רחל • הורי החשודים נדרשו לשלם ערבות של 500 דינר על כל קטין בכדי לשחררם
חיים טוויל
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 10:58

לוחמי משמר הגבול הפועלים בגזרת עוטף ירושלים הובילו אתמול (ראשון) למעצרם של שלושה חשודים ביידוי אבנים לעבר כוחות הביטחון.

אתמול, החל משעות הצהריים פעלו לוחמי מג”ב במחנה הפליטים אל-עאידה כנגד עשרות חשודים, אשר יידו אבנים ובקבוקים לעבר הכוחות הממוקמים ליד קבר רחל.

הלוחמים, שתיעדו את העבריינים במטרה לחזק את הראיות כנגדם, הביאו למעצרם של שלושה חשודים – באמצעות פעילות חכמה וזריזה של איגוף החשודים, מרדף אחר מיידי האבנים שנמלטו לתוך מבנה – ומעצרם.

במקום נעצרו שלושה קטינים תושבי מחנה הפליטים.

אחרי שהקטינים נעצרו, זומנו הוריהם, והקטינים הועברו למנגנוני הביטחון הפלסטינים, אשר שחררו אותם בערבות של 500 דינר לכל חשוד.

במשטרה אומרים: “למרות שמדובר בקטינים, הם סיכנו באופן ממשי את הלוחמים, תוך יידוי אבנים ושימוש בקלע דוד. מדובר בפעילות התקפית כנגד אלו המבקשים להפר את הסדר ולפגוע בכוחות הביטחון”.

במשטרה הוסיפו: “במג”ב ימשיכו לפעול בנחישות כנגד העבריינים, תוך מעורבות ההורים במקרים בהם חשודים קטינים והשתת קנסות כספים בעת הצורך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות