ניסה לסחוט חבר מהכולל שביצע מעשים חמורים בנער ושניהם נעצרו

תושב קריית מלאכי, בן 54, עצור זה מספר ימים בחשד כי ביצע מעשים חמורים בנער כבן 14 • חבר בכולל בו למדו גילה את המעשים וניסה לסחוט מאות אלפי שקלים • אחרי שהתברר לו כי מצבו הפיננסי לא יאפשר לו להיענות לדרישה - הוא התלונן במשטרה • אלא שאז הנסחט התלונן בחזרה
חיים טוויל
ז' אב התשע"ז / 30.07.2017 12:39

בימים אלו מתנהלת המשטרה חקירה בה מעורבים שני חשודים, תושבי קריית מלאכי, כאשר אחד נחקר על מעשים חמורים שביצע, על פי החשד בקטין, והשני נחקר בגין ניסיון סחיטה של החשוד – אחרי שנחשף למעשיו.

תושב קריית מלאכי, בן 54, עצור זה מספר ימים בחשד כי ביצע מעשים חמורים בקטין כבן 14. על פי החשד, במהלך היכרות בין השניים, במסגרת כולל בו לומדים, הגיע הקטין אל ביתו של החשוד, שם ביצע בו החשוד מעשים חמורים, ככל הנראה במספר הזדמנויות, בטענה שכך יצא מהקטין ה”יצר הרע” שמעסיק אותו.

החשוד השני, המכיר את השניים ממקום הלימודים, הבחין כי הקטין מתנהג באופן שונה לאחרונה והתעניין אצלו מה מתרחש. לכשנודע לו על מעשיו של החשוד, החליט – כך על פי החשד – לסחוט אותו כספית, ודרש ממנו סכום כסף רב, בסך  מאות אלפי שקלים. רק לאחר שהבין כי אין ברשותו של החשוד הנסחט סכום גדול שכזה, הגיע ודיווח על מעשיו של החשוד בקטין.

בעקבות כך נפתחה חקירה במשטרה, וביום שני האחרון נעצר החשוד במעשים החמורים לחקירה שבסיומה נכלא.

בחקירתו סיפר החשוד, בין היתר, כי מי שהתלונן במשטרה, לכאורה ניסה לסחוט אותו בעקבות המקרה – ודרש ממנו סכום כסף רב. לדבריו, אף ניגש עמו לבנק, שם התברר לחשוד בסחיטה כי מצבו הפיננסי של החשוד אותו הוא סוחט לא יאפשר לו להיעתר לדרישתו. בעקבות כישלון מעשה הסחיטה, החליט החשוד להגיע למשטרה ולדווח כנגדו.

החשוד בסחיטה נעצר ביום רביעי לחקירה, ומעצרו הוארך עד היום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא זכה. נעשית לו סם המוות...........................
    30/07/2017 14:43
    קהלא קדישא ?
  1. ךף