אבטחה צמודה לחנין זועבי • ולמה פוטר עובד ערבי מהכנסת?

בעקבות התבטאויותיה של ח"כ חנין זועבי שאמרה כי חוטפי הנערים "אינם טרוריסטים" - הוגשו נגדה תלונות במשטרה בגין הסתה • קצין הכנסת הצמיד לה אבטחה • זועבי: "אני במקום מסתור"
נחמן וייס
כ' סיון התשע"ד / 18.06.2014 15:48

סערת זועבי ממשיכה להכות גלים: גם היום (רביעי) ממשיכים פוליטיקאים ואזרחים לגנות את דבריה כי “החוטפים אינם טרוריסטים” – ומהמשטרה נמסר כי התקבלו כמה תלונות נגדה במחוזות שונים בגין הסתה.

בעקבות גל התגובות השליליות ושיחות טלאבטחה צמודה לחנין זועבי בשל איומים פון מאיימות שקיבלה ח”כ זועבי ביממה האחרונה, החליט קצין הכנסת, להצמיד לחברת הכנסת מבל”ד אבטחה. קצין הכנסת עדכן בהחלטתו את יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, את המשטרה וגורמים נוספים.

זועבי סיפרה היום, כי האקרים פרצו למכשיר הסלולרי שלה, וגנבו משם את כל החומרים. בנוסף סיפרה זועבי, כי היא נמצאת במקום מסתור מחשש לבטחונה.

דובר המשטרה התייחס היום לדברים. בהודעה שפרסם נאמר: “בהמשך לפניות כתבים בנוגע לתלונות בגין התבטאויות חברת הכנסת חנין זועבי, נאשר כי התקבלו מספר תלונות במחוזות השונים. ראש אח״מ בוחן את התלונות באמצעות הגורמים המוסמכים באח״מ ומטפל בנושא בתיאום מול פרקליטות המדינה כנדרש במקרים הנוגעים לחשד להסתה”.

היא טרוריסטית

זועבי אמרה על חוטפי שלושת הנערים בריאיון לתכנית הבוקר עם שרון גל ב’רדיו תל אביב’ כי “הם לא טרוריסטים”. לדבריה, “הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם, והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר”.

שר החוץ, אביגדור ליברמן, הגיב על ככ בעמוד הפייסבוק שלו: “לא רק החוטפים הם טרוריסטים גם חנין זועבי היא טרוריסטית. דינם של החוטפים ודינה של המסיתה מעודדת החטיפות זועבי צריך להיות זהה”.

חברת הכנסת מירי רגב אמרה: “יש לגרשה לעזה ולהסיר חסינותה. היא בוגדת. מי שהזדהתה עם הטרוריסטים על ספינת המרמרה, שבה ומזדהה עם טרוריסטים מהחמאס שחטפו את שלושת הנערים שלנו.

“לא התפלאתי לשמוע את הצהרתה”, הוסיפה ח”כ רגב. “איך בוגדת כמותה יכולה להאשים אותם? היא הרי באה מהמילייה שלהם. מקומה לא איתנו אלא בעזה. וכמו שאמרתי בעבר: בוגדת תמיד תישאר בוגדת. רוחי לעזה יא חיינא”.

חבר הכנסת מוטי יוגב אמר כי אמירתה של זועבי עוברת כל גבול, ובכוונתו לפעול לסילוקה מהכנסת. “מעמדותיה נראה שהיא קרובה יותר למחבלים והיא צריכה להיות יחד איתם, מאשר בכנסת ישראל”.

ח”כ מופז הגיב בטוויטר: “חנין זועבי הגעת לנו עד כאן. לא תכננתי להתייחס לדברי ההבל שלך, אבל מתקשה להתאפק וחייב לתקן אותך – זה טרור ואת מעודדת טרור. מקומך בכלא”.

עובד ערבי פוטר מהכנסת

אבל מסתבר שהיא לא היחידה במשכן הכנסת שחושבת כך. נור חוסיין, עובד ערבי בכנסת, פרסם אתמול סטטוס ברשת החברתית והאשים דווקא את ישראל בחטיפה:

“320 האסירים המינהליים, הפלסטינים ששובתים רעב, הם נחשבים לחטופים על ידי ישראל, יש להגיש כתבי אישום נגדם, או לשחררם לאלתר!

זה שאתה יושב במשרד ולובש חליפה, וקורא לעצמך נשיא/ מנהיג לא אומר שאתה לא טרוריסט.

“או שהולכים למדינה אחת, מדינה שמעניקה זכויות שוות לכל אזרחיה, זכות בחירה, תשתיות, בריאות וחינוך בעזה, בגדה המערבית, בקרית שמונה ובאילת, או שהולכים לפתרון שתי המדינות.

הטרור הוא לא שורש הבעיה, הטרור הוא אחת הנגזרות של הכיבוש”.

במקרה שלו התגובה הייתה מהירה, והוא פוטר לאלתר מעבודתו במשכן הכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זועבי יכולה למצוא מקום מסתור בחברון, יחד עם החוטפים.
    18/06/2014 18:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זועבי יכולה למצוא מקום מסתור בחברון, יחד עם החוטפים.