יעלון למשפחות: “נכונו לנו עוד שעות קשות של מתח”

שר הביטחון נפגש בקריה עם משפחות החטופים ואמר: "שואב עידוד, אתן משדרות עוצמה" • "אנו מרכזים מאמץ מודיעיני ומבצעי גדול. לא נרפה עד שנניח את ידנו על החוטפים"‎ • "היכולות המודיעניות והמבצעיות של צה"ל, השב"כ והמשטרה עומדות בעדיפות עליונה לטובת הפעולה"
שלמה בן חיים
כ' סיון התשע"ד / 18.06.2014 15:12

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון נפגש היום (רביעי) עם בני משפחות החטופים נפתלי פרנק, גיל-עד שאער ואייל יפרח בלשכתו בקרייה בתל-אביב, ועדכן אותן על המשך מבצע ‘שובו אחים’ לאיתור בניהן.

יעלון ציין בשיחה כי הנחת העבודה לפיה בניהם בחיים לא השתנתה, ואמר כי הוא שואב כוח מהתנהלותן של המשפחות. “מערכת הביטחון לא תחסוך במשאבים עד להשבת הבנים הביתה”, אמר.

במהלך הפגישה עדכן שר הביטחון את המשפחות בהתקדמות החקירה עד כה. “אני מבקש קודם כל לחזק את ידיכן. אתן משדרות עוצמה ועמידה איתנה. באירועים כאלה אחד הדברים החשובים הוא עמידתכן, וזה מעורר הערכה”.

שר הביטחון הוסיף כי המבצע מתפתח כל העת, ופעולות רבות מתבצעות בשטח. “כל היכולות המודיעניות והמבצעיות של צה”ל, השב”כ ומשטרת ישראל עומדות בעדיפות עליונה לטובת הפעולה”, הדגיש השר. “נקטנו גם בכמה פעולות במקביל שנועדו לפגוע בתשתיות חמאס ביהודה ושומרון. הלילה עצרנו אנשי חמאס משוחררי עסקת שליט, כשהמסר הברור הוא שלא רק שאנחנו פועלים לשחרר את הבנים, אלא שכשיש חטיפה אנחנו נחזיר לכל את מי ששחררנו”.

יעלון ציין כי עוד כה לא הופנתה אל ישראל כל דרישה מהחוטפים. “אנחנו מרכזים מאמץ מודיעיני ומבצעי גדול, הכולל סריקות מדוקדקות של השטח.

“נכונו לכן וגם לנו עוד שעות ארוכות וקשות של מתח, ספק וחוסר ודאות. איננו יודעים כמה זמן זה יימשך ונדרשים אורך רוח וסבלנות. לא נרפה עד שנניח את ידנו על החוטפים ונשיב את הבנים הביתה”.

בפגישה במשרד הביטחון נכחו גם נציגי המשטרה ונציגים מצה”ל העומדים בקשר עם המשפחות.

בתום הפגישה, אמר אביו של החטוף נפתלי פרנקל: “ההרגשה הברורה והמוחשית שלנו היא שמערכת הביטחון עושה כל מה שצריך. יש לנו אמון מלא בה ובפעולות שהיא מבצעת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות