בצהרים: הלווית הנער בן ה-13 דניאל חמיאס ז”ל שנהרג בתאונה הקטלנית

הנער בן ה-13, שנהרג אמש בתאונת דרכים קטלנית ליד מנהרת הארזים בירושלים, כאשר הרכב המשפחתי בו נהג אביו התנגש במעקה בטיחות - יובא למנוחות בשעה 13:00 בהר המנוחות • האבא והסבא והסבתא מאושפזים בבית חולים במצב קשה ובינוני
חיים טוויל
י"ג תמוז התשע"ז / 07.07.2017 12:07

היום (שישי) יובא למנוחות דניאל חמיאס ז”ל, הנער בן ה-13 שנהרג אמש בתאונת דרכים קטלנית במנהרת האזרים בירושלים.

משפחתו פרסמה הודעה בה נאמר:

“בצער רב ויגון קודר הננו מודיעים על פטירתו של מחמד עינינו עלם חמודות שוקד באהלה של תורה כליל המעלות דניאל חמיאס ז”ל שנקטף בדמי ימיו.

“הלוויתו תצא היום יום שישי יג תמוז תשעז בשעה 13.00 מהר המנוחות גבעת שאול. מתאבלים ההורים האחים והאחיות סבא וסבתא משפחת חמיאס.משפחת וזאנה יושבים שבעה רחוב מאיר גרשון 7/4”.

כפי שדווח בחרדים 10, התאונה התרחשה מעט לפני חצות הלילה, כאשר הרכב בו נהג אביו של הנער התנגש במעקה בטיחות ברחוב יצחק שמיר סמוך למנהרת הארזים.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו פעולות החייאה בנער, אך לבסוף לא נותר להם אלא לקבוע את מותו במקום. האב, בן 41, נפצע באורח קשה וחולץ מהרכב לאחר שנלכד בו.

הסבא והסבתא, כבני 70 – אותם הביעו האב ובנו מעיר בדרום אל ביתם בירושלים לקראת שבת, נפצעו באורח בינוני.

פאראמדיק על אופנוע מד”א אבי שיף סיפר: “כשהגעתי למקום המראה היה קשה. ראיתי רכב מעוך שהתנגש במעקה הבטיחות וברזל המעקה עבר דרכו.

“מחוץ לרכב שכב נער ללא נשימה וללא דופק ובתוך הרכב נלכדו הנהג ונוסע לצידו. נוסעת נוספת ישבה בחלק האחורי של הרכב. חילצנו גבר ואשה כבני 70 בהכרה מלאה עם חבלות בגופם, ולאחר טיפול רפואי ראשוני על ידי  כוחות גדולים שלנו שהגיעו למקום, פינינו אותם לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב.

וידאו: שירה הרשקופ, תיעוד מבצעי איחוד הצלה

“ניסינו להעניק טיפול לנער ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב כבן 40 שנלכד, חולץ על ידי הכבאים בחילוץ מורכב וממושך, כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. טיפלנו בו תוך כדי החילוץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב”.

מהמשטרה נמסר הבוקר: “בוחני התנועה של משטרת ישראל פעלו מהלך כל הלילה וממשיכים גם בשעה זו במטרה לחקור את סיבת התאונה הקטלנית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות