בג”ץ קבע: בתי המשפחות של רוצחי הנער מוחמד אבו חדיר – לא ייהרסו

השופט אליקים רובינשטיין: ''ניתן להבין את תחושת משפחת הקרבן אשר הגישה את העתירה. ואולם, עסקינן בכלי הרתעתי ולא ענישתי" • אבו חְדיר נרצח בחודש יולי 2014 בידי שלושה צעירים יהודים - ובראשם יוסף חיים בן דוד
חיים טוויל
י' תמוז התשע"ז / 04.07.2017 15:00

שופטי בג”ץ דחו היום (שלישי) את העתירה שהגישו הורי הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, שנרצח לפני שלוש שנים בידי צעירים יהודים – וקבעו כי בתי משפחותיהם לא ייהרסו.

אבו חְדיר נרצח בחודש יולי 2014, כאשר שלושה צעירים יהודים – ובראשם יוסף חיים בן דוד, חטפו אותו משכונת שועפאט בירושלים, על רקע חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים היהודיים הי”ד.

שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין כתב בפסק הדין: ”ניתן להבין את תחושת משפחת הקרבן אשר הגישה את העתירה. ואולם, עסקינן בכלי הרתעתי ולא ענישתי. יש לזכור כי נגד המבצעים התנהל הליך משפטי, הם הורשעו ונגזרו עליהם עונשי מאסר כבדים מאוד”.

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר לפני יותר משנה מאסר עולם ו-20 שנות מאסר נוספות על יוסף חיים בן דוד, מי שעמד בראש הכנופיה שרצחה את הנער.

גם על שני אחייניו של בן דוד, בני 16 ו-17,שהשתתפו ברצח נגזרו עונשים כבדים. על קטין אחד נגזר מאסר עולם ועוד 3 שנים, ועל הקטין השני נגזרו 21 שנות מאסר.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות