בנט: “לא יהיו שריונים. למה איילת שקד מתמודדת ובצלאל ואורי לא?”

נפתלי בנט מבהיר לראשי האיחוד הלאומי: "אני מאוד מעריך אתכם, אתם גם אנשים שבסך הכל להערכתי יצליחו בפריימריז - תתמודדו" • ומדוע בשתי ההתמודדויות הקודמות תמך בהסכמי האיחוד, ללא פריימריז?
אריה ריבקינד
ט' תמוז התשע"ז / 03.07.2017 12:11

שבוע אחרי חילופי המכתבים החריפים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי-תקומה: שר החינוך נפתלי בנט התייחס הבוקר (שני), בראיון שהעניק לרשת ב’, לעימות שהתחדש בין שתי הסיעות.

בנט הבהיר את עמדתו: “אני רוצה בהחלט לפתוח את המפלגה להרבה מהשכבות במדינת ישראל. מסורתיים, חילוניים, דרוזים גם ערבים שהם ציונים, יש כאלה לא המון, אבל לא מעט. איילת שקד כדמות חילונית היא דוגמא והייתי רוצה עוד שלושה-ארבעה מסוגה”.

בתגובה למכתב של ראשי האיחוד הלאומי אמר בנט: “שיתמודדו בפריימריז. ברוכים הבאים. אין פה משהו אידיאולוגי. אני פשוט אומר: בצלאל, אורי, אני מאוד מעריך אתכם, אתם גם אנשים שבסך הכל להערכתי יצליחו בפריימריז – שיתמודדו”.

בנט נשאל בתגובה מדוע בשתי ההתמודדויות הקודמות תמך בהסכמי האיחוד, ללא פריימריז: “יש הבדל גדול בין 2013, כשרק נכנסנו לפוליטיקה והיינו צריכים לייצר איחוד מורכב, אחרי קדנציה שהם היו מופרדים לפני שבאנו, ושם אתה אומר זה עושה הגיון. עכשיו אנחנו 4 שנים אחרי. יש מערכת יחסים נהדרת. אני לא יודע להבדיל בסיעה בין תקומה לבית היהודי. למה שהרב אלי בן דהן יצטרך להתמודד בפריימריז או אילת שקד – ובצלאל ואורי לא?”

עם זאת, בנט השאיר אופציה: “אם מישהו יסביר לי את זה אני פתוח לשינויים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות