מקומון בעיר אלעד כתב את שמו של הרבי – החסידים השחיתו הגיליונות

עורך המקומון 'קוראים אלעד' עורר את זעם החסידים, לאחר שבדיווח על ביקורו של הרבי בעיר, צוין שמו המפורש: "הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר שליט"א" • אספו את הגיליונות מתאי הדואר, השליכו לפחים - ושפכו מים
יוסף גרינבוים
ו' תמוז התשע"ז / 30.06.2017 10:35

חסידי ויז’ניץ, שמרכזם ברחוב עזרא בבני ברק, אספו לפנות בוקר (שישי) מכל תיבת הדואר בעיר החרדית אלעד עיתון מקומי – והשליכו את כל הגיליונות אל פחי הזבל ושפכו עליהם מים.

עורך המקומון ‘קוראים אלעד’ עורר את זעם החסידים, לאחר שבדיווח על ביקורו של הרבי בעיר, צוין שמו המפורש: “הרה”צ רבי מנחם מנדל הגר שליט”א”.

בהודעה ב’וטאצאפ-פון’ של הקהילה באלעד הוכרז בלילה כי “קרה דבר איום ונורא בעיר אלעד. שמו את השם של הרעבע הקדוש בעיתון ‘קוראים אלעד’, ו’צריך לעשות מה שצריך לעשות’. שכל האברכים יתאספו ב’נחלת יצחק’ (שמו של מרכז מסחרי ידוע הנמצא במרכז העיר) ומשם נקבל הוראות מה עושים הלאה”.

חלק מהחסידים הזועמים, שראו בהזכרת שמו המפורש של הרבי, שנועד להבהיר לקוראים באיזה אדמו”ר מויזניץ מדובר – עלבון, אף פתחו באיומים והטרדות של עורך המקומון.

כתב חרדים 10 מציין, כי בשעות הבוקר בוצעה חלוקה נוספות של הגיליונות.

ויזניץ\'

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פראים וחילונים - לא תורה ולא יראת שמים לא קדוש ולא כלום.
    30/06/2017 17:18
    חסידויות מודל 2017
  1. חסידויות מודל 2017

  2. עיתון
    02/07/2017 00:56
    רעש
  3. צריך להחרים את ווזניץ באלעד ולא להכנע להם עד שיבקשו סליחה על השחתה ונזק לכל התושבים בשל בזיון מפוקפק שנגרם להוד קדושתו של ממלכת ווזינץ