‘רק כעת חגג בר מצווה’ • טרגדיה: יוסף חיים אפרתי ז”ל נהרג בכביש 6

טרגדיה: יוסף חיים אפרתי ז"ל, שרק לפני כשבועיים חגג בר מצווה, נהרג סמוך למחלף ניצני עוז בכביש 6 • איש זק"א: "הם חזרו מטיול בצפון, ועצרו להתרעננות בכביש 6. מסיבה לא ברורה הבחור התקדם לכביש ונדרס על ידי רכב. חבריו מהישיבה היו בהלם"
חיים טוויל
ו' תמוז התשע"ז / 30.06.2017 02:19

בדרך חזרה ממירון: יוסף חיים אפרתי ז”ל, בחור ישיבה בן 13 שחגג לפני כשבועיים את הבר מצווה שלו, נדרס ונהרג הלילה (ליל שישי) מפגיעת רכב בכביש 6, סמוך למחלף ניצני עוז לכיוון צפון.

הבחור – בנו של הרב אייל אפרתי – וחבריו, תלמידי תלמוד תורה בנתיבות, היו בדרכם חזרה הביתה מציון הרשב”י במירון.

ליד מחלף ניצני עוז, עצר האוטובוס לריענון. הבחור התקדם לכביש ואז פגע בו רכב שחלף במקום.

ישראל גודלבסקי, מפקד זק”א מרחב שרון, אמר: “אמש סמוך לשעה 00:00 התקבל דיווח על ילד שנדרס על ידי רכב בכביש 6 ונהרג. הגענו לזירה קשה בה הילד היה שרוע על הכביש ללא רוח חיים.

“ככל הנראה הם חזרו מטיול בצפון ועצרו להתרעננות בכביש 6. מסיבה לא ברורה הבחור התקדם לכביש ונדרס על ידי רכב, צוותי מד”א שהגיעו למקום ניסו לעשות החייאה ולאחר מאמצים רבים אשרו את מותו במקום.

“הבחור חגג בר מצווה רק לפני שבוע, חבריו מהישיבה היו בהלם, לא הצליחו לעכל את הבשורה הקשה”.

תאוונה השרון, בחור ישיבה

דובר מד”א, זכי הלר מסר: “בשעה 00:01  התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על נער הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 6 סמוך למחלף ניצני עוז לכיוון צפון. חובשים ופאראמדיקים של מד”א דיווחו על נער כבן 15 ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום”.

פאראמדיק מד”א הזר טיבי וחובש בכיר במד”א אווס חאטיב סיפרו: “על הכביש שכב נער כבן 15 מחוסר הכרה  ללא נשימה וללא דופק, כשהוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. ערכנו לו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

צוות זק”א מרחב שרון טיפלו בגופה ובאיסוף הממצאים בזירה.

תאוונה השרון, בחור ישיבה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נאלצתם לעצור בכביש? תברחו מיד ובזהירות מעבר למעקה הבטיחות והזמינו משטרה .
    30/06/2017 09:31
    לזר
  1. נאלצתם לעצור בכביש? תברחו מיד ובזהירות מעבר למעקה הבטיחות והזמינו משטרה .