שרה: “שקריו של בן כספית מצוצים מהאצבע. מסע הרדיפה אובססיבי”

העיתונאי בן כספית עתר לבית המשפט בבקשה לחשוף את תנאי עבודתה של נתניהו כפסיכולוגית בשירות הציבורי • השופט הציע לנתניהו ולעיריית ירושלים להצהיר על תחומי האחריות שלה • נתניהו הגיבה הערב: "בן כספית מנהל במשך שנים מסע רדיפה והכפשות אובססיבי"
אריה ריבקינד
ו' תמוז התשע"ז / 29.06.2017 22:40

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים המליץ היום (חמישי), במהלך דיון, לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ולעיריית ירושלים לבחון את פרסום המידע על תנאי העסקתה, לרבות התקופות שבהן לא הועסקה, מספר שעות העבודה החודשי שלה וכן תחומי האחריות שעליהם היא מופקדת כפסיכולוגית.

הדיון עסק בעתירה שהגיש העיתונאי בן כספית שבה הוא מבקש לחשוף את תנאי עבודתה של נתניהו כפסיכולוגית בשירות הציבורי. כספית מבקש לדעת, בין היתר, מה תחת אחריותה, וכמה שעות היא עובדת.

השופט ארנון דראל ביקש מנתניהו ובא כוחה, עורך הדין יוסי כהן, לשקול את פרסום המידע.

עיריית ירושלים טענה כי מדובר במידע שיפגע בפרטיותה של נתניהו, וכי מדובר בעובדת זוטרה שאין לפרסם את תנאי העסקתה. אולם השופט העיר כי נתניהו ועיריית ירושלים לא איששו את הטענה.

לשכת הגברת שרה נתניהו מסרה הערב: “בן כספית מנהל במשך שנים מסע רדיפה והכפשות אובססיבי נגד ראש הממשלה ורעייתו. במסגרת זאת הוא מנסה הפעם לפגוע בצורה מרושעת בעבודתה של רעיית ראש הממשלה כפסיכולוגית חינוכית מומחית בשירות הציבורי.

“בבית המשפט מתבררת תביעת דיבה, שהגישה רעיית ראש הממשלה נגד כספית, בגין שקרים והכפשות שפרסם עליה.

”כספית ייחס לגברת נתניהו פיטורי עובד קשיש ומסור במעון ראש הממשלה, דבר שלא היה ולא נברא. העובד, מנשה קוזוקין ז״ל, העיד בבית המשפט שמעולם לא פוטר והמשיך לעבוד כרגיל במעון ראש הממשלה. שקריו של כספית וסיפוריו המצוצים מן האצבע – יוכחו בבית המשפט”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות