אמנון לוי: “שאפו לנשיא, קרן אור”. סמוטריץ: הסיפור של קרויס ייחודי

האישים שהתגייסו למען יואליש קרויס מגיבים בשמחה על החנינה שהעניק לו הנשיא • אמנון לוי: "משפטו של קרויס היה קפקאי ומגוחך" • אדמקר: "אחלה שכולכם עפים על החנינה. נראה אתכם עפים באותה מידה לעזור לו עם חוב של רבע מיליון שקל"
אבי כץ
ה' תמוז התשע"ז / 29.06.2017 14:53

נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק (היום) חנינה ליואליש קרויס ממאה שערים, שהורשע בעבירות מס ונדון לעונש של חמישה חודשי מאסר בפועל.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ , שהתגייס לעזרת קרויס, פנה לשרת המשפטים איילת שקד כדי שתמליץ על חנינה, והיא מיד נרתמה לעניין.

סמוטריץ’ אמר בצהרים בתגובה לקבלת בקשת החנינה של יואליש: “מנגנון החנינה נועד בדיוק למקרים כאלו. לאחר שנחשפתי לסיפור של יואליש והיכרות העקיפה עם האדם, ברור היה שהסיפור של קרויס הוא ייחודי.

“יואליש הוא איש בעל חסד גדול, מפרנס עיקרי של משפחה מרובת ילדים ואשתו צפויה ללדת בימים אלו. קרויס מעד ושגה בהתנהלותו, עם זאת, בהתבוננות על המציאות המשפחתית המורכבת ועל התנהלותו של קרויס לאורך השנים, מתעוררת חמלה אצל כל מי שלמד את המקרה”.

סמוטריץ הוסיף: “תודתי מעומק הלב לשרת המשפטים ולנשיא המדינה שהשכילו לצלול לסוגיה ולהעניק את החנינה הכה נדרשת במקרה הזה”.

העיתונאי אמנון לוי, שפעל למענו של קרויס, צייץ: “שאפו לנשיא המדינה שחנן היום את יואליש קרויס איש נטורי קרתא. משפטו של קרויס היה קפקאי ומגוחך. העונש היה דרקוני והחנינה היום היא קרן אור”.

איש התקשורת דודי זילברשלג הגיב:”אין כמו אחווה ירושלמית. נשיא המדינה נצר לגזע הריבלינים לא זנח את איש הישוב הישן יואליש שישוב חנון הביתה לשמחת ילדיו הרבים ואוהביו הרבים יותר”.

ועיתונאי וואלה יקי אדמקר הגיב: “אחלה שכולכם עפים על החנינה של ריבלין ליואליש קרויס, נראה אתכם עפים באותה מידה לעזור לו עם חוב של רבע מיליון שקל שאין לו ממש מאיפה להביא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות