עד 27.5% מימון משכורת לקליטת חרדים וערבים גם במלונות

שרי רוט
|
י"ט סיון התשע"ד / 17.06.2014 18:24
מרכז השקעות במשרד הכלכלה הודיע על הקצאה של 50 מיליון שקל במסלול לעידוד קליטת עובדים – ערבים, חרדים, בעלי מוגבלות והורים יחידים • לראשונה תוכר גם העסקת עובדים בתחום המלונאות

מרכז השקעות במשרד הכלכלה יוצא בימים אלו בהקצאה בהיקף 50 מיליון שקלים לעידוד מעסיקים לקלוט עובדים, אשר שיעור השתתפותם בשוק העבודה נמוך.

המסלול מיועד למעסיקים שהעסיקו השנה או מתכננים להעסיק עובדים ערבים, חרדים, אנשים עם מוגבלות או הורים יחידים.

מעסיקים אלו יוכלו לקבל ממרכז ההשקעות מימון בשיעור ממוצע של עד 27.5% מעלות שכר העובדים. בקשות ניתן יהיה להגיש עד ליום 29.7.

לראשונה, החליט מנהל מרכז ההשקעות לאפשר גם למעסיקים בתחום המלונאות להגיש בקשות למסלול וזאת במטרה כפולה – גם להרחיב את היצע המשרות בהן יוכלו להשתלב אוכלוסיות אלו ובכך להגדיל את שיעורי התעסוקה שלהם בשוק העבודה, וגם לסייע למלונאים, אשר סובלים ממחסור בעובדים. כתוצאה מכך, גם ממדי העוני הגבוהים בקרב פלח אוכלוסייה זה צפויים להצטמצם.

מנהל מרכז השקעות, נחום איצקוביץ’: “מדובר בתוכנית חשובה הנותנת ביטוי הולם לסדר העדיפויות של משרד הכלכלה בכל הקשור לשילוב וקידום אוכלוסיות מוחלשות. ההקצאה התקציבית לתוכנית השנה, העומדת על סך של 50 מיליון ₪, תאפשר לשלב בשוק התעסוקה באופן מלא, מועסקים נוספים”.