צפו: הורי הנערים החטופים נפגשו • “אנו פשוט רוצים לחבק את הילדים”

פגישת חיזוק: משפחותיהם של גיל-עד שעאר ואייל יפרח הגיעו מטלמון ואלעד אל בית הוריו של נפתלי פרנקל בנוף איילון • את הפגישה יזמה משפחת שעאר כדי "לחזק ולהתחזק"
יוני גרין
י"ט סיון התשע"ד / 17.06.2014 10:40

פגישת חיזוק: משפחות שלושת הנערים החטופים יצאו בצהריים (שלישי) אל כלי התקשורת, בתום פגישה ראשונה שקיימו ביניהן ביישוב נוף איילון, שם מתגוררת משפחתו של החטוף נפתלי פרנקל.

“נפגשנו היום לראשונה – משפחת יפרח, משפחת שעאר ומשפחת פרנקל”, אמרה רחל פרנקל, אמו של נפתלי, בפתח ביתה. “המפגש היה מרגש ומשמעותי. פגשנו אנשים טובים וחזקים. אנו רוצים לחזק מפה את כוחות הביטחון שעובדים יומם ולילה, את כל מקבלי ההחלטות, את ראש הממשלה שנמצא איתנו בקשר. אנו מתפללים שכל החיילים וילדינו ישובו הביתה ללא פגע.

“בימים אלה אנו מרגישים חיבוק עצום מכל עם ישראל. זה מאוד מחזק אותנו. אנו מבקשים להמשיך בתפילות ובכל העשייה הטובה שמורגשת במדינה. אייל, גלעד, נפתלי, אנו אוהבים אתכם ומתגעגעים אליכם. היו חזקים”.

פרנקל הוסיפה בקול נרגש: “אנחנו פשוט רוצים לחבק את הילדים”.

בני משפחות של הנערים החטופים שעאר ויפרח הגיעו היום בבוקר אל בית משפחת פרנקל, למה שהגדירו “מפגש של סולידריות וחיזוק עצמי”. משפחות שעאר ופרנקל הכירו בעקבות חברותם של בניהם ולימודיהם באותה כיתה בישיבה.

הוריו של גיל-עד, בת גלים ואופיר שעאר, הגיעו מטלמון והוריו של אייל, איריס ואורי, הגיעו מהעיר אלעד. בפגישה ישבו ההורים בלבד ללא אנשים נוספים והיא נמשכה שעה ארוכה.

זו הפעם הראשונה בה נפגשו המשפחות מאז החטיפה לפני יותר מארבעה ימים, לאחר שקודם לכן היו בקשר טלפוני.

אלי ימיני, נציג משפחת שעאר, אמר לאתר וואלה: “המשפחה ראתה שחיבוק משותף בין המשפחות יחזק את כולם ולכן פנתה אל המשפחות האחרות בבקשה לקיים מפגש על מנת לחזק ולהתחזק. הם מצאו את המשפחות האחרות עומדות בפני אותו צורך וכל שנותר הוא לתאם את המועד”.

היום החמישי של המצוד אחר החוטפים עדיין לא הביא עמו אות חיים מהנערים וגם לא התקבלה נטילת אחריות של יוזמי החטיפה או דרישות.

יותר מ-200 מבוקשים, בהם בכירי חמאס בגדה, נעצרו בימים האחרונים.  ראש הממשלה ושר הביטחון הדגישו כי מבצע ‘שובו אחים’ עשוי להימשך זמן רב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות