מתקפת הטרור: הנשיא טראמפ לעג לראש עיריית לונדון • ומה הוא השיב לו?

נשיא ארצות הברית צייץ בסרקזם כנגד ראש עיריית לונדון: "לפחות שבעה נהרגו ו-48 נפצעו במתקפת טרור, וראש עיריית לונדון אומר ש'אין סיבה להילחץ'" • חאן בתגובה: "עסוק בעבודה, אין לי זמן להגיב לציוצים של דונלד טראמפ"
דוד ליבוביץ
י' סיון התשע"ז / 04.06.2017 19:33

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לעג היום (ראשון) לראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, בעקבות תגובתו על סדרת הפיגועים בבירת אנגליה.

“לפחות שבעה נהרגו ו-48 נפצעו במתקפת טרור, וראש עיריית לונדון אומר ש’אין סיבה להילחץ’!”, כתב טראמפ בסרקזם בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שחאן אמר בריאיון לרשת BBC הבוקר: “אין סיבה להילחץ מהנוכחות המשטרתית המוגברת ברחובות”.

עוד אמר חאן כי “לונדון היא העיר הבינלאומית הבטוחה ביותר בעולם”, והוסיף, לקראת הבחירות הכלליות בבריטניה: “לכו להצביע ביום חמישי – תראו שאתם לא מפחדים”.

נשיא ארה”ב כאמור, לא ‘אהב’ את דבריו של ראש העיר וכתב: “אנחנו חייבים להפסיק להיות ‘פוליטיקלי קורקט’ ולהיכנס בכל הכוח לעסק לביטחון אזרחינו, אם לא נהיה חכמים, זה רק יחריף”.

טראמפ התייחס גם לכוונתו לאסור כניסת מוסלמים לארה”ב וכתב: “אנחנו חייבים להיות חכמים, נחושים וקשוחים, אנחנו צריכים שבתי המשפט יחזירו לנו את זכויותינו. אנחנו צריכים את איסור הכניסה כרמה נוספת של ביטחון”.

בתגובה לדבריו של הנשיא השיבו בסביבתו הקרובה של חאן: “ראש העיר עסוק בעבודה עם המשטרה, עם שירותי החירום ועם הממשלה כדי להגיב למתקפת הטרור הזוועתית והפחדנית הזאת, וכדי לספק מנהיגות וביטחון לתושבי לונדון ולמבקרים בעירנו.

“יש לו דברים חשובים יותר מלהגיב לציוצים של דונלד טראמפ, שבכוונה הוציא מהקשר את הערותיו, כשהפציר בתושבי לונדון לא להיבהל כשהם רואים יותר שוטרים ברחובות – בהם שוטרים חמושים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות