אופיר שאער דומע: מחכה לעטוף אותך בטלית ולהגן עליך

"לגיל-עד יש אמונה חזקה" אמר האב שביקש מעם ישראל להמשיך ולהתפלל • "תמשיכו להתפלל, לחזק אחד את השני, אנחנו מקבלים חיזוק מכל העולם שמתפללים לילדינו"
אליעזר היון
י"ט סיון התשע"ד / 16.06.2014 22:24

לאחר ארבעה ימים דיבר הערב [שני] לראשונה אופיר שאער אביו של הנער החטוף גיל-עד שאער: “אנחנו יודעים שגיל-עד יש לו אמונה חזקה. אני מחכה לרגע לעטוף אותך בברכת כהנים בטלית ולהגן עליך, בתפילה לבורא עולם שנראה אתכם כאן לצידינו במהרה”.

את דבריו פתח אופיר בתודה לעם ישראל “אומרים לנו שאנחנו משדרים עוצמה, אבל אני חייב להגיד לכם שהעוצמה הזו באה מכם. אנחנו מחכים לילדים לגיל-עד לנפתלי לאייל הילדים של כולנו, עם ישראל נרתם כולו, אנחנו מרגישים שכולם רוצים לראות אותם כאן.

אנו מרגישים את החיבור של כל הקהלים והציבור. היו אצלנו נציגים של כל הקשת הפוליטית וכולנו מאוחדים סביב העניין. אנחנו מקבלים טלפונים של אנשים מכל עם ישראל, אנחנו מקבלים חיזוק מכל העולם שמתפללים לילדינו”.

שאער פנה לציבור הרחב וביקש ממנו את עזרתו הרוחנית “תמשיכו להתפלל, לחזק אחד את השני, ולחזק את כוחות הביטחון ואת ממשלת ישראל שעושים ימים כלילות למען ילדינו”.

אביו של גיל-עד חיזק גם את ידיהם של מערכת הביטחון “אנחנו יודעים שממשלת ישראל, ראש הממשלה, צה”ל וכוחות הביטחון עושים את המירב ואנו מבקשים לחזק את ידיהם”.

הרצוג: לפתוח בחקירת מקור השמועות

בתוך כך המשיכו היום להגיע לבתיהם של הרוי החטופים פוליטיקאים ואישי ציבור שביקשו לחזק את ידי המשפחה. בין המבקרים היה גם יושב ראש האופוזיציה חה”כ יצחק הרצוג שהתייחס לגל השמועות ברשתות החברתיות: “יש תהליך שבסופו נדע את האמת. כבר ביום שישי גרסתי שהמשטרה הייתה צריכה לפתוח בבדיקה סביב השמועות והמסרונים שהופצו. יושבת פה משפחה חזקה שמקרינה ביטחון ועוצמה והדבר האחרון שהם צריכים זה מורך לב”.

עוד אמר יו”ר האופוזיציה כי יש לגבות את צה”ל וכוחות הביטחון. “הם עושים את המיטב. המאבק בטרור הוא עניין שאינו נושא לוויכוח פוליטי אלא עניין של כל הציבור בישראל. האזור מאוד נפיץ ורגיש וצריך לנטרל אלמנטים נפיצים ולשתף פעולה עם גורמי ביטחון פלסטינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות