הנער מנצרת שמטריף את חנין זועבי • שלושה שאיימו לפגוע בו נעצרו

בסרטון שהפך לויראלי ברשת פונה בן משפחתה של חברת הכנסת חנין זועבי מבל"ד אל ראש הממשלה ומכנה את הרשות הפלסטינית: "הטרוריסטים הכי גדולים" • זועבי בתגובה: "ילדון טיפש ומסכן שמרגיש חייב להתנצל בפני אדוניו החזקים" • יו"ר הקואליציה לאהרונוביץ: "נפתח נגדו מסע הסתה - להבטיח את ביטחונו" • צפו בסרטון
אליעזר היון
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 20:49

העם בישראל מאוחד סביב הדאגה לשלומם של שלושת הנערים החטופים, והתמיכה לה זוכות המשפחות חוצה מפלגות, השקפות עולם, ודעות פוליטיות. אבל כעת מתברר כי לדאגה הזו שותפים גם דמויות ברחוב הערבי.

בסרטון שהפך לויראלי ברשת, פונה נער ערבי מנצרת בשם מוחמד זועבי אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומר לו: “לביבי, ראש הממשלה שלנו, ולכל הממשלה שלו אני אומר: תתעוררו ותפסיקו לשתף פעולה עם מחבלים וטרוריסטים. הרשות הפלסטינית מהטרוריסטים הכי גדולים. שלשום הנערים האלו נחטפו ומחר זה יכול להיות אני, אתה או כל ישראלי אחר – ערבי או יהודי. אני ישראלי ואשאר ישראלי. ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית. עם ישראל חי”.

את הדברים אומר זועבי  בשלוש שפות – ערבית, עברית, אנגלית –  והוא אף מוסיף: “טרוריסטים חטפו את ילדינו. תחזירו אותם ועדיף לכם לעשות את זה עכשיו”.

מוחמד זועבי הוא קרוב משפתה של חברת הכנסת חנין זועבי מבל”ד, שהואשמה לא פעם בפעילות נגד ישראל.

בתגובה לסרטון של קרוב משפחתה, אמרה חברת הכנסת בראיון ל- ynet: “אני שמחה שההסברה הישראלית כל-כך במצוקה עד שהיא צריכה ילדון טיפש ומסכן, מעוות זהות וחסר מודעות, שמרגיש כל הזמן שהוא חייב להתנצל בפני אדוניו החזקים. הצורך העז של הישראלים להבליט את המקרה ההזוי הזה מעיד על הצורך בלגיטימיות וניקיון פנים של המדינה, גם אם בא מכיוונים מפוקפקים והזויים”.

איומים על חייו

מלבד תגובתה של בת המשפחה המפורסמת ספג הנער גם נאצות וקללות ברשת מגולשים ערבים, שהגיעו לשיא באיומים על חייו. 

האיומים הגיעו לידיעת יו”ר הקואליציה, ח”כ יריב לוין, ששלח בצהריים מכתב בנידון לשר לביטחון פנים יצחק אהרנביץ’ – בו הוא כותב: “הנער מוחמד זועבי מנצרת העלה לרשת האינטרנט קריאה פומבית מרגשת לשחרורם של שלושת הנערים החטופים ולהימנעות משיתוף פעולה עם אנשי הטרור. מאז פרסום קריאתו נפתח כנגדו מסע הסתה אשר בין השותפים לו גם חברת הכנסת חנין זועבי.

“הניסיונות כאמור הינם חמורים ביותר ומחייבים נקיטת צעדים מיידים על מנת להבטיח את ביטחונו של הנער, את הפסקת מסע ההסתה ואת העמדתם לדין של השותפים לו.

“לאור האמור לעיל, אבקש את התערבותך האישית על מנת שיינקטו הצעדים הדרושים כאמור”.

הבוקר (שלישי)  נעצרו שלושה בני משפחה מנצרת בחשד כי איימו לפגוע במוחמד, בן משפחתם בן ה-17, בגלל שהביע הזדהות עם שלושת הנערים החטופים.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זועבי
    16/06/2014 23:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הנער הוא אמיץ ואת זו שמעוותת את המציאות והתגלמות הרוע אילו היית קצת פחות טעונה שינאה היית אולי מצליחה להתעלות ולהגיע לאותה אצילות של קרוב משפחתך

  2. כל הכבוד!
    20/06/2014 01:24
    יוסי
  3. חבל שהוא יחיד במינו.

  4. כל הכבוד:)
    22/06/2014 00:19
    בן
  5. אין לנו לאן ללכת זאת המדינה שלנו,ותשאר שלנו…הלוואי וזובי תלמד ממך קצת ערכים

  6. החטופים
    30/06/2014 21:11
    עדי
  7. אנחנו יודעים שהמדינה שלנו הכי חזקה ואמן!!! שהערבים האלה ימותו או שהם יהיו בכלא אמן!!!