ובאו כולם יחד • צפו: מי ומי בברית לבנו של יענקי פרוש

רבנים, אישי ציבור, אנשי תקשורת ומשפחה השתתפו ברית לבנו של יענקי פרוש, מנהל מערכת עיתון 'המבשר' • בועז בן ארי תיעד את המעבר של התינוק מיד ליד ואת חוגגים
בן-ארי בועז
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 18:13

בברית שנערכה היום (שני) בצהרים באולמי ‘שירת ירושלים’ הכניסו מנהל מערכת עיתון ‘המבשר’, יענקי פרוש ורעייתו, את בנם בבריתו של אברהם אבינו.

הגיעו לראות את הסבא של הרך הנולד, ח”כ מאיר פרוש, מכובד בסנדקאות: עורך העיתון בנימין לפקין, בעל המניות איש העסקים נחמן בנשעיה, ראש העיר ביתר מאיר רויבנשטיין, העיתונאי אשר מדינה – עורך בעיתון, חיים לוריא דובר עיריית אלעד, העיתונאי מתי טוכפלד מישראל היום, סמנכ”ל השיווק של העיתון חיים קליגר, איש השיווק יענקי מייזליש מרדיו קול ברמה, חונה דייטש, יועץ התקשורת של הסבא – שניאור רוזן, חיים מילר, הגאון רבי יוסף אפרתי, ח”כ יעקב אשר, אהרון פיינר ואהרון קליין לבית גרפצ’יק, העיתונאי ישראל רוזנר מיתד נאמן, מאיר ברגר – הפוליטי של העיתון, אבי יוספי, הצלם אלי סגל, העיתונאי חיים גיל, ואיש ירושלים ישראל גליס.

לחוויית גלישה: לחצו על תמונה וגוללו עם העכבר.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה רואים שם
    17/06/2014 00:22
    צ'למער
  1. כל מיני כלומניקים שמחוברים לפלאפונים שלהם כמו לצינור חמצן.

  2. מאפיין תרבותי של המשתתפים
    17/06/2014 10:42
    סוציולוג
  3. הוא צדק אותו חסיד גור, כשאמר כי בעצם מתחולל מתחת לשטח, מאבק תרבותי בין קבוצות שונות. לא רק מלחמת ג’ובים בין הסיעה המרכזית לשלומי אמונים.
    כמות האנשים שלופתת אייפונים לא כשרים (כניסוח החרדים) ובוהה בהם ללא הרף, מדהימה. היא גם מספרת על השינוי הדתי-תרבותי שעוברים החרדיים המיוצגים בפלג זה.
    האם גם כאשר איש ברנז’ה מחסידי גור יערוך ברית לבנו, נראה כל כך הרבה עסקנים, עיתונאים וסגני מאכערים כשהם מחובקים עם האייפון הטרייף? מסופקני.
    לא נותן ציונים. עדיפים עלי חרדים משכילים שפחות מסתגרים. אבל זו עובדה.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   17/06/2014 14:09

      אז יסביר לו בבקשה אותו חסיד גור:
      מה עושה בן אדם טהור וקדוש מורם מעם ומופרש מהציבור בכזה מקום טמא ומשוקץ ששמו “אינטרנט”???????????

      ועל תגלוש באינטרנט שמביא מכשולות שונים ח”ו…
      וירחם המרחם!!!!!!!!!!!!!!