אמא של אייל יפרח: “הלב שלנו קרוע,שבור, ועם זאת מאמין”

הבוקר יצאו לראשונה לתקשורת, הוריו של החטוף אייל יפרח בן ה-19 מאלעד • האם אמרה: "אני מתחננת מעמקי ליבי תמשיכו להתפלל, תמשיכו לקרע שערי שמים"
נחמן וייס
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 14:13

הבוקר יצאו לראשונה לתקשורת, הוריו של החטוף אייל יפרח בן ה-19 מאלעד, תלמיד ישיבת שבי חברון.

אביו, אורי פתח ואמר: “אנחנו קוראים לעם ישראל להמשיך ולהתפלל, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו”.

האב הוסיף: “אני רוצה לברך את כוחות הביטחון, את הצבא, את השב”כ, את כל מי שעוסקים בכל הפעילות הגדולה הזאת. קודם כל אנחנו מברכים אותם שיצאו לפעילות ויחזרו הביתה בשלום, אנחנו יודעים שהם מתנדבים לפעילות, שהם קופצים לפעילות, לחפש את הנערים, ואנחנו מתפללים שיחזרו בשלום”.

לאחר מכן דיברה האם, איריס, ופנתה לציבור: “עם ישראל שלנו אנחנו אוהבים אתכם מכל הלב, מרגישים את הלב החם שלכם אלינו, אל תוככי ליבנו, זה עובר לילדים שלנו, אייל, גיל-עד ונפתלי. אני מתחננת מעמקי ליבי תמשיכו להתפלל, תמשיכו לקרע שערי שמים, זה מה שנותן לנו את הכח, רק ככה בזכות התפילות שלכם, אנחנו נשארים חזקים.

“איילי שלנו, אנחנו אוהבים אתכם, עם ישראל מתפלל עליך, תראה איך מתפללים עליך. אתה ילד חזק, תהיה חזק בשביל נפתלי וגיל-עד.

כשקולה נשנק הוסיפה האם: “הלב שלנו קרוע, הלב שלנו שבור, ועם זאת הלב שלנו מאמין שתחזרו בריאים ושלמים. אייל שלנו אנחנו רוצים קבר לחבק אותך בשני ידינו חזק חזק. תחזרו הביתה בשלום.”

אמש יצאו לתקשורת אמותיהם של שני החטופים השנים, גיל-עד ונפתלי. רחל, אמו של נפתלי פרנקל, אמרה:  “נפתלי, אבא, אימא והאחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ, ועם ישראל הופך עולמות בשביל להחזיר אותך הביתה” – וקראה לציבור להמשיך ולהתפלל לשלומם.

גם אמו של גיל-עד, בת גלים, אמרה אמש: “אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב, חיבוק של תודה, חיבוק של תפילה. אתם נותנים לנו הרבה כוח, שמחזק אותנו בימים אלה, ואנחנו מעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, וכך גם שני חבריו”.

יו״ר ש״ס אריה דרעי ביקר היום אצל הוריו של אייל יפרח באלעד ואמר: “בזכותכם כל העם מאוחד, חרדים דתיים וחילונים כאחד, אנחנו מתפללים לשלומם של הנערים”.

לתקשורת אמר: “אנחנו מגבים את הממשלה בכל צעד שצריך על מנת להחזיר את החטופים הביתה. כוחות הבטחון עושים עבודה מצוינת, רובה נסתרת מעיני הציבור וטוב שכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות