ביבי ואבו מאזן שוחחו: מצפה ממך לסיוע בהשבת החטופים

ראש הממשלה שוחח עם יור הרשות הפלסטינית ואמר לו כי הוא מצפה ממנו לסייע בהשבת הנערים • "צריך להבין את ההשלכות של השותפות עם חמאס - זה רע לישראל, רע לפלסטינים, וזה רע לאזור" • מוקדם יותר פרסם אבו מאזן הודעת גינוי לחטיפת הנערים, אך גינה גם "שרשרת ההפרות הישראליות שבאו בעקבות האירוע"
נחמן וייס
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 12:40

ארבעה ימים לאחר חטיפת שלושת הנערים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לראשונה עם יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

נתניהו אמר לאבו מאזן: “אני מצפה ממך לסייע בהשבת הנערים החטופים ובלכידת החוטפים”.

נתניהו התייחס לקשר שנוצר בין חמאס והרשות הפלסטינית, וטען כי זה רע לכל הצדדים. “החוטפים מחמאס יצאו משטח בשליטת הרשות וחזרו לשטח בשליטת הרשות. מקרה זה חושף את אופיו של הטרור שאנחנו נלחמים בו”. נתניהו הוסיף: “טרוריסטים חוטפים ילדים ישראלים חפים מפשע, ואילו אנחנו מטפלים בבתי החולים שלנו בהצלת ילדים פלסטינים חולים.  זה ההבדל בין המדיניות האנושית שלנו לטרור הרצחני שתוקף אותנו”.

נתניהו אמר גם לאבו מאזן: “צריך להבין את ההשלכות של השותפות עם חמאס – זה רע לישראל, רע לפלסטינים, וזה רע לאזור”.

 אתמול דווח כי אשתו של אבו מאזן אושפזה בבית החולים אסותא בתל אביב, לצורך ניתוח.

מוקדם יותר פרסם אבו מאזן הודעת גינוי לחטיפת שלושת הנערים, אך במקביל גינה גם “שרשרת ההפרות הישראליות שבאו בעקבות האירוע”.

בהודעה נכתב: “הרשות הפלסטינית מבהירה שוב את הצורך לא להיגרר לאלימות בכל צד שהוא, בעיקר לאור העובדה שעמדתו של אבו מאזן היא להמשיך ולפעול באינטנסיביות למען שחרור האסירים הפלסטינים. אבו מאזן הבהיר שמנגנוני הביטחון הפלסטינים משקיעים מאמצים בשמירה על הסדר, השקט והיציבות ומונעים מהמצב להידרדר לכדי אנרכיה ואי יציבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות