שרה בבית יפרח: “אתם מחזקים את העם בתעצומות הנפש שלכם”

שרה נתניהו הגיע לחזק את בני משפחת יפרח באלעד: מתבוננת בבני המשפחה ובשיחה שהם מנהלים ושואבת כח מהאמונה החזקה • ההורים סיפרו על עצרות התפילה המתקיימות כל העת
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 00:16

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו עסוק  במשבר החטופים ואינו יכול להתפנות לביקורים בבתי המשפחות, החליטה רעייתו, שרה נתניהו, לעשות מעשה ולהגיע בעצמה אל בתי משפחות החטופים.

היום (ראשון) היא הגיעה אל בית משפחת יפרח בעיר אלעד, שבנם אייל, תלמיד ישיבת שבי חברון, נחטף בליל שישי.

שרה התקבלה בחום רב על-ידי בני המשפחה, כשהיא מתחבקת ממושכות עם האם. בהמשך ישבה עם המשפחה לשיחה, בניסיון לשמוע מקרוב את תחושותיהם. כמי שעובדת שנים כפסיכולוגית בבתי ספר בירושלים, מי כמוה מבינה לרגשותיהם ולמה שעובר עליהם ברגעים כה קשים.

נתניהו חיזקה את בני המשפחה והבטיחה כי ייעשה הכול בכדי שהבנים ישובו הביתה. עוד אמרה, כי היא מתבוננת בבני המשפחה ובשיחה שהם מנהלים ושואבת כח מאמונתם החזקה ומתפילותיהם.

בפגישה נכח ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, אשר מלווה את המשפחה מאז יום שישי בבוקר, אז נודע כי גם אייל נחטף.

שרה פנתה אליו ואמרה כי כח האמונה נותן חוזק לראות מקרוב את כל האהבה בה עוטפים את בני המשפחה. ההורים סיפרו לרעיית ראש הממשלה על עצרות התפילה המתקיימות כל העת.

אביו של אייל סיפר, כי בנו היה אמור חצי שעה קודם לעלות על טרמפ אחר – אולם ויתר לחבר. משמיים סובבו שבנו, שהוא חסון ומבוגר יותר משני החטופים האחרים, ייחטף יחד עימם כדי לגונן עליהם.

“אתם מחזקים את כל העם בתעצומות הנפש שלכם”, סיכמה נתניהו את ביקורה במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות