אמו של גיל-עד שעאר: “החיבוק שלכם מחזק. תמשיכו לתת לנו כוח”

בת גלים שאער, אמו של גיל-עד מהישוב טלמון, יצאה אל כלי התקשורת הממתינים מחוץ לביתה, והתייחסה לראשונה לאירוע החטיפה: "אנחנו מעבירים את כל האנרגיות החיוביות שלכם לגיל-עד שלנו"
שלמה בן חיים
י"ח סיון התשע"ד / 15.06.2014 22:19

“החיבוק שלכם מחזק את גיל-עד, נפתלי ואייל. תמשיכו לתת לנו כוח” – כך אמרה הערב (ראשון ), כשדמעות חונקות את גרונה, בת גלים שאער, אמו של גיל-עד, מהישוב טלמון.

בת גלים יצאה אל כלי התקשורת הממתינים מחוץ לביתה, והתייחסה לראשונה לאירוע החטיפה.

“אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו”, אמרה. “אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב. חיבוק של תודה. חיבוק של תפילה. אנחנו מרגישים את החיבוק שלכם כל הזמן. זה נותן לנו המון כוח. וזה מה שמחזיק אותנו בימים הקשים האלה.

“אנחנו מעבירים את כל האנרגיות החיוביות האלה שלכם לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, בטוחה שגם נפתלי ואייל חזקים. אני רוצה לבקש מעם ישראל: תמשיכו להתפלל, להיות ביחד. תמשיכו לתת כוח לילדים שלנו. בעזרת השם, עם הביחד הזה נעשה ונצליח.

שאער הודתה לכל העוסקים במלאכה הסבוכה של החיפושים אחר בנה ושני חבריו: “אנחנו אוהבים אתכם ומרגישים את החיבוק שלכם חזק חזק. מראש הממשלה ועד אחרון החיילים עושים כל שניתן כדי להחזיר את הבנים שלנו – אני רוצה לחזק את ידי כולם ולומר תודה רבה”.

בשעות הבוקר העבירה רחל פרנקל, אמו של החטוף נפתלי פרנקל  מנוף איילון, מסר לבנה: “נפתלי, אבא ואמא שלך אוהבים אותך עד אין קץ ועם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות