ראש הממשלה: “אנחנו נמצאים בעיצומה של פעולה מורכבת”

"אנחנו נמצאים בעיצומה של פעולה מורכבת, שמחייבת אותנו להשתמש בכל הניסיון שלנו באופן שקול, אחראי ונחוש" • הנשיא הנבחר: "לב כולנו נמצא עם הבנים"
יוני גרין
י"ז סיון התשע"ד / 15.06.2014 19:09

ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא הנבחר ראובן ריבלין השתתפו הערב (ראשון) בטקס האזכרה הממלכתי ה-66 לחללי ספינת אלטלנה בחלקה הצבאית בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב.

בטקס התייחס נתניהו לחטיפת שלושת הנערים ואמר: “אני מגיע לכאן היום מהערכות מצב ביטחוניות בקריה, ואשוב מכאן לקריה ואמשיך לטפל בנושא השבת נערינו שנחטפו על ידי הטרוריסטים של חמאס. אנחנו נמצאים בעיצומה של פעולה מורכבת, שמחייבת אותנו להשתמש בכל הניסיון שלנו באופן שקול, אחראי ונחוש.

“כך אנחנו פועלים במשך שנים, כדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל. ככה אנו פועלים במשך שנים באינספור פעולות בצפון ובדרום ובמרחק רב מגבולות וחופי ישראל לחילוץ אנשינו. כך אנחנו צריכים לפעול גם עכשיו – בשיקול דעת, באחריות ובנחישות. לאירוע הזה יהיו השלכות , ואנחנו כבר דנים בהן, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בראש ובראשונה בהשבת נערינו החטופים”.

גם הנשיא הנבחר, ראובן (רובי) ריבלין, התייחס לחטיפה: “ביממות הקשות האחרונות לב כולנו נמצא עם הבנים אייל, גיל-עד ונפתלי, ועם משפחותיהם הממתינות לשובם. קשה לתאר את האכזריות והפחדנות של אלה החוטפים נערים צעירים שעושים את דרכם לביתם. מערכת הביטחון עושה כמיטב יכולתה כדי להחזיר את הבנים הביתה, ואנחנו נושאים תפילה לשובם לביתם בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות