הסטטוסים המצמררים של אייל יפרח: “לא מאבדים תקווה”

החטוף אייל יפרח, בן ה-19, מאלעד, תלמיד ישיבת שבי חברון, פרסם בעבר סטטוסים בחשבון הפייסבוק שלו, המעוררים לתפילה על החייל החטוף גלעד שליט • ומה כתב?
נחמן וייס
י"ז סיון התשע"ד / 15.06.2014 14:35

החטוף אייל יפרח, בן ה-19, מאלעד, תלמיד ישיבת שבי חברון, פרסם בעבר סטטוסים בחשבון הפייסבוק שלו, המעוררים לתפילה על החייל החטוף גלעד שליט.

ביוני 2011, כארבעה חודשים לפני שחרורו של שליט, כתב יפרח: “חמש שנים גלעד לא חיבק את אימא. חמש שנים גלעד לא שמע את אבא. חמש שנים גלעד לא קרא ספר. חמש שנים לא הריח פרח. חמש שנים גלעד לא צחק. חמש שנים גלעד לא יודע מה הרוע שיבוא עליו מחר”.

לסיום הוסיף יפרח: “אם אכפת לכם ממנו, וחשובה לכם החזרה הביתה של גלעד, תקדישו חמש שניות על העתק-הדבק בסטטוס. גלעד, אנחנו מתגעגעים ומקווים שתחזור מהר!”

 זו לא הייתה הפעם האחרונה שיפרח ביקש להעלות את המודעות של חבריו לחייל החטוף.

חודשיים אחר כך, באוגוסט 2011, כתב שוב בפייסבוק: “יש כאלה שנוסעים לאילת ורושמים: ‘יאללה, איללתת חמישה ימים’. יש כאלה שרושמים: ‘יאללה, איטליה עשרה ימים’. אבל תחשבו רגע! מה גלעד שליט היה צריך לרשום? שבוי? לא יודע מתי חוזר הביתה? חבר’ה! ג-ל-ע-ד-ש-ל-י-ט עדיין חיי! לא מאבדים תקווה! ובכל יום מתפללים לאלוקים שיחזיר אותו הביתה בריא ושלם! אם יש לכם לב וגלעד שליט חשוב לכם, תעתיקו את הסטטוס הזה ותעשו לייק… כי גלעד עדיין חי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נער אציל נפש, אוי רבש
    15/06/2014 20:04
    חי
  1. נער אציל נפש, אוי רבש”ע רחם עליו ועלינו.