תפילות קורעות לב: “תלמדו ממשפחת גרוס. רק בזכות התפילה הילדים חיים”

בישיבת 'מקור חיים' בכפר עציון בה לומדים שניים מהחטופים, התכנסו התלמידים לעצרת תפילה מרגשת • חברי החטופים התפללו בבכיות קורעות לב • הרב דוד לאו לתלמידי הישיבה: "התפילה של כולנו תציל את ילדינו החטופים" • ראש הישיבה: "התלמידים בחרדה ובפחד ואנחנו מנסים לתמוך בהם ולהתפלל יחד איתם"
שי ויספיש
י"ז סיון התשע"ד / 15.06.2014 13:20

בישיבת ‘מקור חיים’ בכפר עציון, בה לומדים שניים מהחטופים – גיל-עד שאער בן 16 מהיישוב טלמון, ונפתלי פרנקל בן 16 תושב נוף איילון – התקיימה בצהרים תפילה מיוחדת בהשתתפות תלמידי הישיבה, הבוגרים ותושבים מגוש עציון, כאשר במקביל התקיימו תפילות בכל הישיבות והאולפנות של הציבור הדתי-לאומי.

הרב הראשי לישראל, הגר”ד לאו, שהשתתף בתפילה, לצד הרב שמואל אליהו, קרא תהלים, בעוד תלמידי הישיבה, חברי החטופים, מתפללים בבכיות קורעות לב.

הרב הראשי אמר לתלמידי הישיבה בכפר עציון: “תלמדו ממשפחת גרוס. רק בזכות התפילה הילדים חיים ושלמים. גם הפעם התפילה של כולנו תציל את ילדינו החטופים”.  והוסיף: “האויבים רוצים לפגוע בנו. קשה להם לראותנו ישובים על אדמת הקודש. עם ישראל לא נשבר. מתאחד. קוראים בתפילה לבורא העולם יחד. כולנו. עם אחד בלב אחד”.

בני הישיבה עדיין נתונים בהלם מחטיפתם של חבריהם לספסל הלימודים, ובמסדרונות הישיבה ניתן למצוא בחורים הממררים בבכי.

רבני הישיבה עורכים שיחות חיזוק לבני הישיבה, ומנסים לעודד את רוחם, ולחזקם בתורה ובתפילה. במקביל נערכה התייעצות עם פסיכולוגים, בכדי לתת מענה נכון לבחורים בני ה-16, בסך הכל.

הרב דוד רבינוביץ’, ראש ישיבת מקור חיים, סיפר אתמול לישראל היום: “גיל־עד ונפתלי יצאו מהישיבה מוקדם יותר מחבריהם. הם העדיפו לצאת בחמישי בעשר בלילה, ואנחנו מתפללים ומצפים שהם יחזרו אלינו בריאים ושלמים. אנחנו מחזקים את כוחות הביטחון ומקווים לאחדות בעם בשעה זו. בעזרת השם נקווה שיהיה לנו נס ונזכה לראות את גיל־עד ונפתלי שוב איתנו”.

רבינוביץ’ אמר עוד: “התלמידים בחרדה ובפחד ואנחנו מנסים לתמוך בהם ולהתפלל יחד איתם, במטרה שנעבור את זה כולנו בצורה הטובה ביותר. הצענו לתלמידים לחזור לישיבה כדי שיוכלו לשתף זה את זה ולפתוח את הלב. אלו הפעולות הנכונות”.

ישיבת מקור חיים נחשבת לאחת הישיבות תיכוניות הטובות בארץ, ובנשיאותה עומד הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ).

בראשות הישיבה עומד הרב דוב זינגר וסגנו הוא הרב דוד רבינוביץ’. הישיבה היא חלק ממוסדות מקור חיים בראשותו של הרב שטיינזלץ, ומספר תלמידיה עומד על כ-300 תלמידים.

התפילות בישיבת מקור חייםהתפילות בישיבת מקור חיים

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה יעזור כמו התפילות בגוש קטיף!
    15/06/2014 13:41
    מ.
  1. עצרות התפילה מטרתן למנוע מהציבור למחות שלא עושים מה שצריך!

  2. רק תפילות יעזרו.....
    15/06/2014 15:22
    אחראי
  3. אתר לקריאת תהילים http://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=2KnLUKDMBv