נתניהו: “אנשי חמאס ביצעו החטיפה” • מצוד אחר שני פעילים שנעדרים 3 ימים

נתניהו: "הבוקר אני יכול לומר את מה שנמנעתי מלומר אתמול: מי שביצעו את חטיפת הנערים הם אנשי חמאס. יהיה לזה השלכות חמורות" • דרעי: בגלל החטיפה - מבטלים הצעות האי אמון בממשלה • גם מוזס ביטל: "כולנו מתפללים לשחרורם של החטופים"
שרי רוט
י"ז סיון התשע"ד / 15.06.2014 11:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפנה לראשונה אצבע מאשימה לעבר ארגון חמאס, כאחראי לחטיפת שלושת הנערים.

בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת הבוקר (ראשון) שהתקיימה בקריה בתל-אביב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בצורה מפורשת כי “אנשי חמאס” הם שביצעו את חטיפת שלושת הנערים ביום חמישי בערב.

“הבוקר אני יכול לומר את מה שנמנעתי מלומר אתמול, לפני גל המעצרים של אנשי החמאס ביהודה ושומרון”, אמר נתניהו. “מי שביצעו את חטיפת הנערים הם אנשי חמאס, אותו חמאס שאבו מאזן הקים איתו ממשלת אחדות. יהיה לזה השלכות חמורות. אנחנו מתמקדים בכל המאמצים להשבת החטופים הביתה. אני מוסר למשפחות חיבוק ואת העידוד שלנו בשם כל עם ישראל”.

בתוך כך, בכיר פלסטיני מסר הבוקר לאתר וואלה, כי ברשות קיבלו דיווח על החטיפה של שלושת הנערים הישראלים 12 שעות לאחר שהתרחשה.

לפי הדיווח, המאמץ של מנגנוני הביטחון הפלסטינים מתמקד בשני פעילי חמאס מוכרים, שאת שמותיהם לא ניתן לפרסם. כוחות הביטחון הישראליים יודעים מיהם ואף פקדו את בתיהם, אך הם לא הגיעו מאז יום חמישי. כעת הם מוגדרים כמבוקשים.

בתוך כך, יו”ר ש”ס אריה דרעי הורה, בעקבות המצב הבטחוני, להסיר מסדר היום את ההצעות לסדר לאי אמון בממשלה, וקרא גם לשאר המפלגות לנהוג כך.

גם יו”ר סיעת יהדות התורה, מנחם אליעזר מוזס, הורה למזכירות הכנסת להסיר את הצעת אי האמון של הסיעה. “כולנו מתפללים לשחרורם של החטופים”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו עובד עלינו
    15/06/2014 11:47
    רוטשי
  1. קריאת תהילים משותפת, כל אחד קורא פרק אחד, ביחד משלימים את ספר תהילים. http://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=1tIVvTM3U

  2. תהלים מדוייק
    15/06/2014 12:13
    נון
  3. לא צריכים צה”ל – רק הקב”ה יעזור לנו. תמשיכו להתפלל!!! קריאת תהילים משותפת, כל אחד קורא פרק אחד, ביחד משלימים את ספר תהילים. http://tehilimyahad.com/mr.jsp?r=oOG2UOUY3c

    יעקב נפתלי בן רחל דבורה,
    גלעד מיכאל בן בת-גלים,
    אייל בן איריס תשורה,

  4. רשעים גמורים
    15/06/2014 16:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. בנט ולפיד: הרשעים הכל בגללכם, החטיפה, כי לא עשינו רצון ד’ יש מיעוט בתורה יש חוקים אנטי דתיים יש התעללות במיעוטי יכולת יש שנאת אחים.. הקב”ה לא ישתוק על הכאב הגדול של בניו, הכל כדי לעורר אותנו, והכל בשביל קצת כסף.