בני ישיבת ‘מקור חיים’ נתונים בהלם: בחורים ממררים בבכי

בהיכל הישיבה התכנסו עשרות בחורים, שחזרו מיד בצאת השבת לישיבה מביתם, אליהם הצטרפו רבים מההורים • רבני הישיבה עורכים שיחות חיזוק לבני הישיבה, ומנסים לעודד את רוחם
יוני גרין
י"ז סיון התשע"ד / 15.06.2014 01:25

במוצאי שבת התקיימה תפילה לשלום החטופים בהיכל ישיבת מקור חיים בכפר עציון – הישיבה בה לומדים שנים מהחטופים, גיל-עד שאער בן 16 מהיישוב טלמון, ונפתלי פרנקל בן 16 תושב נוף איילון.

בהיכל הישיבה התכנסו עשרות בחורים, שחזרו מיד בצאת השבת לישיבה מביתם, אליהם הצטרפו רבים מההורים.

בני הישיבה עדיין נתונים בהלם מחטיפתם של חבריהם לספסל הלימודים, ובמסדרונות הישיבה ניתן למצוא בחורים הממררים בבכי.

רבני הישיבה עורכים שיחות חיזוק לבני הישיבה, ומנסים לעודד את רוחם, ולחזקם בתורה ובתפילה. במקביל נערכה התייעצות עם פסיכולוגים, בכדי לתת מענה נכון לבחורים בני ה-16, בסך הכל.

הרב דוד רבינוביץ’, ראש ישיבת מקור חיים, סיפר אתמול לישראל היום: “גיל־עד ונפתלי יצאו מהישיבה מוקדם יותר מחבריהם. הם העדיפו לצאת בחמישי בעשר בלילה, ואנחנו מתפללים ומצפים שהם יחזרו אלינו בריאים ושלמים. אנחנו מחזקים את כוחות הביטחון ומקווים לאחדות בעם בשעה זו. בעזרת השם נקווה שיהיה לנו נס ונזכה לראות את גיל־עד ונפתלי שוב איתנו”.

רבינוביץ’ אמר עוד: “התלמידים בחרדה ובפחד ואנחנו מנסים לתמוך בהם ולהתפלל יחד איתם, במטרה שנעבור את זה כולנו בצורה הטובה ביותר. הצענו לתלמידים לחזור לישיבה כדי שיוכלו לשתף זה את זה ולפתוח את הלב. אלו הפעולות הנכונות”.

היום תערך בישיבה תפילת רבים המונית, בהשתתפות בוגרי הישיבה ותושבי גוש עציון.

ישיבת מקור חיים נחשבת לאחת הישיבות תיכוניות הטובות בארץ, ובנשיאותה עומד הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ).

בראשות הישיבה עומד הרב דוב זינגר וסגנו הוא הרב דוד רבינוביץ’. הישיבה היא חלק ממוסדות מקור חיים בראשותו של הרב שטיינזלץ, ומספר תלמידיה עומד על כ-300 תלמידים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות