רשת חצי חינם משיקה מותג פרטי בשם PERFECT שיכיל מבחר של מוצרים בתחומי טיפוח הבית והניקיון.
הפיתוח של קו המוצרים החדש החל לפני כשנה, וכיום כולל כ-100 פריטים – ממגוון קטגוריות: חומרי ניקוי, חד פעמי, כביסה, טואלטיקה, מוצרי נייר, בישול ואפייה ועוד.
לפי החברה, סדרת מוצרי פרפקט תהייה זולה ב-15-30% ממחירי המותגים המובילים בשוק.
תהליך הפיתוח של מוצרי פרפקט הינו תהליך מקצועי וקפדני שמטרתו להביא לקהל הלקוחות מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.
כמו כן, המוצרים נמכרים במחירים תחרותיים ובמבצעים אטרקטיביים. לדוגמה, סדרת המרססים הכוללת מסיר שומנים, מסיר אבנית, אקונומיקה וניקוי כללי 750 מ”ל ב-7.90 ₪, אקונומיקה מבושמת סמיכה 4 ליטר ב-7.90 ₪, שלישיית סבוני ידיים 500 מ”ל ב-9.90 ₪, נייר טואלט 48 גלילים ב-29.90 ₪, סבון כלים 24% חומר פעיל 750 מ”ל ב-4.90 ₪ ועוד.
המותג צמח משמעותית בחודשים האחרונים ומניתוחים שנערכו בחברה, רואים קניה חוזרת בקרב הלקוחות ושביעות רצון גבוהה מאיכות המוצרים.
מגוון מוצרי פרקט ממשיך להתרחב בימים אלה וצפוי להיכנס לקטגוריות נוספות בעתיד.
אורית שלום, מנהלת השיווק והפרסום, ובתו של אחד מבעלי הרשת, זקי שלום: “אנו מביאים לצרכן מוצר איכותי ומחיר זול משמעותית, ואני בטוחה שהצרכן יתחבר לכך. התחלנו בהרצה שקטה של פרפקט לפני מספר חודשים, בכוונה להגיע למסה של מוצרים ולאפשר ללקוחות להתנסות בהם. הופתענו לראות עד כמה הלקוחות היו צמאים לחדשנות בקטגוריות האלה – יש מוצרים שלא השתנו כבר 30 שנה ויותר. לאחר שהצבנו את פרפקט על המדף ראינו שלא רק שיש התנסות, אלא שיש בבירור קנייה חוזרת ולקוחות שכבר מעדיפים את פרפקט על פני מותגים מובילים”.